Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Підготовка майбутніх вихователів до реалізації завдань еколого-природничої освіти дошкільників у контексті оновлення стандартів вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Присяжнюк, Л. А.
dc.contributor.author Грошовенко, О. П.
dc.date.accessioned 2019-02-21T14:08:18Z
dc.date.available 2019-02-21T14:08:18Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Присяжнюк, Л. А. Підготовка майбутніх вихователів до реалізації завдань еколого-природничої освіти дошкільників у контексті оновлення стандартів вищої освіти = Preparing future educators for the implementation of tasks of the ecological and natural education of preschoolers in the context of updating higher education standards / Л. А. Присяжнюк, О. П. Грошовенко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 9 (11-12) : педагогічні науки. – С. 112-121. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23318
dc.description.abstract Зміна орієнтирів в еколого-природничій освіті дітей дошкільного віку актуалізує потребу в підготовці педагогів, здатних будувати освітній процес відповідно до сучасних завдань й оновлених підходів. Потребує з’ясування перелік спеціальних компетентностей, які мають бути сформовані у майбутнього вихователя для успішної реалізації завдань еколого-природничої освіти дошкільників. До таких компетентностей віднесено: здатність до формування у дітей первинних уявлень про природне довкілля, властивості і відношення предметів; розвитку самосвідомості; здатність до формування у дошкільників ціннісного ставлення до природи, що має вияв в екологічно доцільній поведінці й діяльності у довкіллі. Конкретизовано також результати навчання студентів. Уточнення спеціальних компетентностей і результатів підготовки майбутніх вихователів дозволило спроектувати механізми засвоєння змісту. ua
dc.description.abstract The change of reference points in the ecological and natural education of preschool-age children actualizes the need for training teachers who are able to build the educational process in accordance with contemporary tasks and updated approaches. The list of special competencies that should be formed by the future educator for the successful implementation of the tasks of the ecological and natural education for preschoolers requires clarification. These competencies include: the ability of children to form primary ideas about the environment, the properties and relations of objects; development of self-awareness; the ability to form a value attitude to nature in preschool children, which is manifested in environmentally friendly behavior and activities in the environment. The results of student learning are also specified. Clarification of special competences and the results of preparing future educators allowed to design mechanisms for mastering the content. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher «Видавництво «Гілея» ua
dc.subject стандарти вищої освіти ua
dc.subject професійна підготовка вихователя ua
dc.subject еколого-природнича освіта дошкільників ua
dc.subject компетентності випускника ua
dc.subject результати навчання ua
dc.subject standards of higher education ua
dc.subject professional educator preparing ua
dc.subject ecological and natural education of preschoolers ua
dc.subject competence of the graduate ua
dc.subject results of learning ua
dc.subject.classification 378.016:57.081.1 ua
dc.title Підготовка майбутніх вихователів до реалізації завдань еколого-природничої освіти дошкільників у контексті оновлення стандартів вищої освіти ua
dc.title.alternative Preparing future educators for the implementation of tasks of the ecological and natural education of preschoolers in the context of updating higher education standards ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics