Публікація: Прагматичний потенціал технології інтеракції різнотипових підходів при вивченні української мови у профільних класах
Вантажиться...
Дата
Автори
Дідук-Ступ’як, Г. І.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядаються теоретичні засади використання авторської, інноваційної технології інтеракції різнотипових підходів у процесі формування української культуромовної особистості в гуманітарних класах старшої школи; подаються лінгводидактичні стратегії, елементи компаративної авторської методики у фрагменті апробованого уроку з української мови в 10 гуманітарному класі.
The article deals with theoretical issues of using the author’s innovative technology of interaction of heterotypical approaches in the process of molding a Ukrainian culture-speaking personality at senior school humanities classes that aims at contributing to the increase of senior graders’ language and speaking competencies. There have also been disclosed lingo-didactical strategies, elements of the comparative author’s methods approbated at a fragment of a Ukrainian Language class in a 10-th humanities grade.
The article deals with theoretical issues of using the author’s innovative technology of interaction of heterotypical approaches in the process of molding a Ukrainian culture-speaking personality at senior school humanities classes that aims at contributing to the increase of senior graders’ language and speaking competencies. There have also been disclosed lingo-didactical strategies, elements of the comparative author’s methods approbated at a fragment of a Ukrainian Language class in a 10-th humanities grade.
Опис
Ключові слова
технологія інтеракції, різнотипові підходи, інноваційні форми і методи, компаративна методика, особистісно орієнтоване навчання, текстоцентричний (дискурсний) аспект, the technology of interaction, heterotypical approaches, innovative forms and methods, comparative methods, a person-oriented training, a text-centered (discourse) aspect
Бібліографічний опис
Дідук - Ступ’як Г. І. Прагматичний потенціал технології інтеракції різнотипових підходів при вивченні української мови у профільних класах / Г. І. Дідук-Ступ’як // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 8. Філологічні науки (мовознавство і літературознавство) : Збірник наукових праць / Відп. ред. Л. І. Мацько. – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 3 : До 175-річчя НПУ ім. М. П. Драгоманова. – С. 251-260