DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 08. Філологічні науки (мовознавство і літературознавство) » Випуск 3 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2325
Title: Прагматичний потенціал технології інтеракції різнотипових підходів при вивченні української мови у профільних класах
Authors: Дідук-Ступ’як, Г. І.
Keywords: технологія інтеракції
різнотипові підходи
інноваційні форми і методи
компаративна методика
особистісно орієнтоване навчання
текстоцентричний (дискурсний) аспект
the technology of interaction
heterotypical approaches
innovative forms and methods
comparative methods
a person-oriented training
a text-centered (discourse) aspect
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Дідук - Ступ’як Г. І. Прагматичний потенціал технології інтеракції різнотипових підходів при вивченні української мови у профільних класах / Г. І. Дідук-Ступ’як // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 8. Філологічні науки (мовознавство і літературознавство) : Збірник наукових праць / Відп. ред. Л. І. Мацько. – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 3 : До 175-річчя НПУ ім. М. П. Драгоманова. – С. 251-260
Abstract: У статті розглядаються теоретичні засади використання авторської, інноваційної технології інтеракції різнотипових підходів у процесі формування української культуромовної особистості в гуманітарних класах старшої школи; подаються лінгводидактичні стратегії, елементи компаративної авторської методики у фрагменті апробованого уроку з української мови в 10 гуманітарному класі.
The article deals with theoretical issues of using the author’s innovative technology of interaction of heterotypical approaches in the process of molding a Ukrainian culture-speaking personality at senior school humanities classes that aims at contributing to the increase of senior graders’ language and speaking competencies. There have also been disclosed lingo-didactical strategies, elements of the comparative author’s methods approbated at a fragment of a Ukrainian Language class in a 10-th humanities grade.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2325
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37_Diduk_Stupiak.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.