Abstract:
Зміст навчального посібника-словника відповідає концептуальним підходам до вивчення навчального курсу “Вступ до спеціальності” для студентів художньо-графічних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів. Новизна посібника полягає в побудові за принципом системно-логічної послідовності термінів, а не організації їх алфавітного порядку. Відступи визначають підпорядкованість термінів, характер їх зв’язків і супідрядність, утворюючи своєрідну структурно-логічну схему змісту навчального курсу. Це дозволяє студенту усвідомити та осмислити логіку розгортання термінологічного апарату образотворчого мистецтва, допомагає інтенсифікувати процес навчання. Структура пропонованого навчального посібника-словника відповідає вимогам модульно-рейтингової технології навчання у вищих навчальних закладах, а також завданням і специфіці дистанційного навчання.
Для студентів вищих навчальних закладів, старшо¬класників, викладачів, учителів, всіх, кого цікавлять пробле¬ми вивчення мистецтва.