ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Троїцька, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-01-28T09:58:45Z | |
dc.date.available | 2019-01-28T09:58:45Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Троїцька, О. М. Діалогічні універсалії в антрополого-освітній рефлексії "українського Сократа" / О. М. Троїцька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 33 (46). - C. 229-234. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22931 | |
dc.description.abstract | статті доводиться значимість філософсько-антропологічної думки для модернізації сучасного культурно-освітнього процесу та розкривається цей ресурс на прикладі роздумів Г. Сковороди про діалогізацію освіти і культури. Вагомий внесок мислителя полягає в обґрунтуванні ідей духовного піднесення людини за допомогою діалогу, який слід розгорнути навколо універсалій: діалогічність, саморозвиток людини від пізнання себе до пізнання світу і вищих цінностей, людиномірність, природо-й-культуровідповідність, етико-гуманістична і майєвтична спрямованість діалогу. | ua |
dc.description.abstract | In the article the importance of philosophical-anthropological thought for the modern culturaleducational process is justified and this resource is revealed on the example of G. Skovoroda’s thoughts on education and culture dialogization. The significant contribution of the thinker is in grounding the ideas of a man’s spiritual rise with the help of dialogue which has to be evolved around the universals: dialogueness, human self-development toward the perception of himself and cognition of the world and high values, human dimension, nature-culture-appropriateness, ethic-humanistic and maieutics direction of dialogue. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | аксіологія | ua |
dc.subject | діалогічність | ua |
dc.subject | діалог | ua |
dc.subject | культуровідповідність | ua |
dc.subject | культурно-освітній простір | ua |
dc.subject | людиномірність | ua |
dc.subject | майєвтика | ua |
dc.subject | природовідповідність | ua |
dc.subject | універсалія | ua |
dc.subject | філософська антропологія | ua |
dc.subject | axiology | ua |
dc.subject | dialoguness | ua |
dc.subject | dialogue | ua |
dc.subject | culture-appropriateness | ua |
dc.subject | cultural-educational space | ua |
dc.subject | human dimension | ua |
dc.subject | maieutics | ua |
dc.subject | nature-appropriateness | ua |
dc.subject | philosophical anthropology | ua |
dc.subject | universal | ua |
dc.subject.classification | 37.013.78:316.612:061.3(063)(4Укр) | ua |
dc.title | Діалогічні універсалії в антрополого-освітній рефлексії "українського Сократа" | ua |
dc.type | Article | ua |