В статті інформація представлена як концепт, доведено що імідж навіть як симуляція
культури ХХ століття протягом багатьох десятиліть трансформував свій зміст. Це поняття від
гіперінтерпретативного сенсу приходить до більш конкретно технологічних ознак комунікацій. Але
знову і знову рефлексія, яка пов’язана з мистецьким праксисом, намагається привнести інформацію
в контекст субстанційних відзнак буття людини. Ми вже говорили про те, що архітектори,
особливо в постмодерній, нелінійній архітектурі говорять про простір, час, інформацію як складові
сучасного процесу біоенергетики, або синергетики комунікативного простору архітектури.
Це невдала міфологема, невдала філософія, але так чи інакше, проблема екології комунікації
дизайну в інформаційному вимірі, або екологія інформаційних систем масової культури в цілому стає
занадто агресивною, перенасиченою тим деструктивним пафосом, який не відповідає нормам і
стандартам людського існування.
The article information is presented as a concept, it is proved that the image even as a simulation of
the twentieth century culture for decades has transformed its meaning. This notion of meaning
hiperinterpretatyvnoho comes to more specific technological features communications. But again and again
reflection associated with artistic praxis, trying to bring information into the context of substantial
distinctions of being human. We have said that architects, especially in post-modern, non-linear architecture
speak of space, time, information as components of modern bioenergy process or synergy communicative
space architecture.
It is unfortunate myth, philosophy failed, but somehow, environmental communication design problem
in information terms, or information systems ecology of popular culture in general is too aggressive,
destructive emotion supersaturated so that does not meet the norms and standards of human existence.