Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черенков, М. Н.
dc.date.accessioned 2019-01-24T12:44:08Z
dc.date.available 2019-01-24T12:44:08Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Черенков, М. Н. "Революция достоинства" как предмет политической теологии / М. Н. Черенков // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 33 (46). - C. 89-96. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22872
dc.description.abstract На фоне кризиса “исторического” и “политического” Майдан стоит рассматривать в оптике религиозно-теологической как социально-богословский феномен и предмет политической теологии. С учетом общественных запросов к Церкви и программных требований “революции достоинства” становится актуальной украинская версия “теологии освобождения”. Украинская идентичность после Майдана открывается для переоценки и пересмотра составляющих ее элементов. Христианская традиция, переосмысляющая себя в рамках политической теологии, может быть влиятельным фактором и символическим ресурсом для становления украинской нации и гражданского общества в эпоху “после Майдана”. ua
dc.description.abstract На тлі кризи “історичного” і “політичного” Майдан варто розглядати в оптиці релігійно- теологічній як соціально-богословський феномен і предмет політичної теології. З урахуванням суспільних запитів до Церкви і програмних вимог “революції гідності” стає актуальною українська версія “теології визволення”. Українська ідентичність після Майдану відкривається для переоцінки і перегляду її складових елементів. Християнська традиція, що переосмислює себе в рамках політичної теології, може бути впливовим чинником і символічним ресурсом для становлення української нації та громадянського суспільства в епоху “після Майдану”. ua
dc.description.abstract On the background of the crisis of ’historical’ and ’political’, Maidan could be considered in light of religious-theological dimension as a socio-theological phenomenon and as a subject of political theology. Considering the social/public in quiries to Church and to ’revolution of dignity’, the Ukrainian perspective of ’liberation theology’ becomes of an importance. Ukrainian identity after the Maidan opens itself for (self-) revaluation and rejuvenation of its combining elements. The Christian tradition, rethinking itself within the frames of political theology, could be aninfluential factor and symbolic resource for formation of Ukrainian nation and development of civil society in the epoch after the Maidan. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject богословие ua
dc.subject Майдан ua
dc.subject гражданское общество ua
dc.subject Церковь ua
dc.subject государство ua
dc.subject социальная позиция ua
dc.subject теологія ua
dc.subject Майдан ua
dc.subject громадянське суспільство ua
dc.subject Церква ua
dc.subject держава ua
dc.subject соціальна позиція ua
dc.subject theology ua
dc.subject Maidan ua
dc.subject civil society ua
dc.subject Church ua
dc.subject state ua
dc.subject social teaching ua
dc.subject.classification 316.2 ua
dc.title "Революция достоинства" как предмет политической теологии ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу