Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Профессиональное самоопределение как условие формирования профессионально-педагогической идентичности у студентов технических университетов

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лис, В. М.
dc.date.accessioned 2019-01-22T09:34:07Z
dc.date.available 2019-01-22T09:34:07Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Лис, В. М. Профессиональное самоопределение как условие формирования профессионально-педагогической идентичности у студентов технических университетов / В. М. Лис // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 41 (65). – С. 183-189. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22822
dc.description.abstract У статті аналізуються поняття "професійна ідентичність", "професійно-педагогічна ідентичність", "професійне самовизначення". Розглядається роль і місце професійного самовизначення, як умови формування, становлення та подальшого розвитку професійно-педагогічної ідентичності у студентів технічних університетів. Вказується на те, що професійно-педагогічна підготовка на рівні магістратури у вищих технічних навчальних закладах повинна сприяти формуванню особистості, здатної до ефективної реалізації себе у сфері професійної діяльності і виконанню повного спектру професійно-освітніх функцій. Звертається увага на необхідність володіння майбутніми викладачами комплексом психолого-педагогічних і професійних знань, умінь і навичок, а так само його готовність до суб’єкт-суб’єктних взаємодіям в освітньому процесі, що передбачає емоційну та особистісну зацікавленість. ua
dc.description.abstract Such notions as "professional identity", "professional-pedagogical identity", "professional personal identity" are analysed in this article. The article also deals with the role and place of professional personal identity as a reason for becoming and further development of technical university students professional – pedagogical identity. The article points out that professionally – pedagogical training on the master course level in technical universities should facilitate the formation of personality, that is able to its effective realization in professional sphere and in the fulfilment of the whole professional, educational functions range. The article also emphasizes the necessity of future teachers’ command of psychological – pedagogical and professional learning skills complex and readiness to subject-subject interaction in educational process, which supposes emotional and personal interest. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.title Профессиональное самоопределение как условие формирования профессионально-педагогической идентичности у студентов технических университетов ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу