У даній статті представлена психологічна модель формування професійної рефлексії студентів технічних спеціальностей. Викладено основні підходи до формування основних компонентів професійної рефлексії студентів - майбутніх інженерів. Формування професійної рефлексії у студентів технічних спеціальностей має проходити через актуалізацію всіх компонентів: здатності до рефлексії (рефлексивність), професійної спрямованості особистості, професійної ідентичності та компетентності, здатності до прогнозування. У моделі формування професійної рефлексії студентів технічних спеціальностей ми виділяємо чотири змістовних блоки її формування: мотиваційний, компетентний, прогностичний та рефлексивний.
This paper presents a psychological model of professional reflection of engineering students. The basic approaches to the formation of the main components of the professional reflection of students - future engineers. Formation of professional reflection in engineering students must pass through the actualization of all components: the capacity for reflection (reflexivity), professional orientation identity, professional identity and competence, the ability to predict. In the model of the formation of professional reflection engineering students, we identified four substantial block of its formation: motivational, competent, forward-looking and reflective.