Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лушин, П. В.
dc.date.accessioned 2019-01-16T14:43:23Z
dc.date.available 2019-01-16T14:43:23Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Лушин, П. В. К проблеме проектирования учебника для взрослых / П. В. Лушин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 43 (67). - C. 32-37. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22690
dc.description.abstract У статті розглянуті концептуальні засади проектування підручника з практичної психології для дорослих. Автор виходить з того, що такий підручник повинен відповідати змісту поняття "самовчитель", що дозволяє дорослому задіювати до процесу учіння власну особистість та накопичений досвід, а педагогові – недирективно реалізовувати спланований навчальний та розвивальний зміст. Самовчитель проектується з врахуванням принципу малої структурованості навчального контенту. Діяльністьпедагогареалізуєтьсявтермінахособистісно-орієнтованогопідходу. ua
dc.description.abstract The article deals with the analysis of the conceptual grounds for designing a textbook for adults. The author assumes that the textbook must correspond to the concept a self-help manual which allows the subjects to involve their own personality andaccumulated experience into the process of their studies. The teacher using it may as well have a free choice for realizing her pedagogic priorities. The self-help textbook is designed so as to present the learning material in a low structured and ambiguous way which is a precondition for person-oriented approach in learning ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.title К проблеме проектирования учебника для взрослых ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу