Розглянуто значення диференційованих завдань у навчальному процесі, що дозволяють враховувати рівень підготовки учнів (навченість, научуваність), творчу активність, ступінь самостійності, темп самостійної роботи та інші індивідуальні особливості. Запропоновано використання диференційованих завдань на уроках технологічного профілю при виконанні різних видів навчальної діяльності старшокласниками: перевірка знань учнів, виконання практичних
(лабораторно-практичних) робіт, вивчення теоретичного матеріалу, виготовлення виробів, виконання творчих проектів. Наведено приклади диференційованих завдань для контролю навчальних досягнень старшокласників у процесі навчання за технологічним профілем: завдання на розпізнавання; завдання на відтворення і використання отриманих знань; нетипові завдання
(застосування раніше засвоєних знань і вмінь у нових умовах); завдання-проблеми (залучення учнів у дослідницьку та винахідницьку діяльність системного характеру). Запропоновано приклади реалізації індивідуального підходу до старшокласників для виконання практичної роботи.
The meaning of differentiated tasks in the process of studying that allow taking into consideration the level of students’ preparation (proficiency and educability), creative activity, independence level, a tempo of individual work and other individual characteristics have been considered. The usage of differentiated tasks on the lessons of high school students on a technological profile with the usage of different kinds of training activities: the control of students knowledge, preparation of practical (laboratory-practical) tasks, studying of theoretical material, manufacturing of products, performing of creative projects have been suggested. The examples of differentiated tasks for monitoring of academic progress of high school students on a technological profile have been given: recognition tasks; tasks on production and applying of gained knowledge; atypical tasks (applying of previously gained knowledge and abilities in the new conditions); problem tasks (involve students into research and inventive activities
of systemic nature). The examples of realization of an individual approach to high school students for practical tasks implementation have been offered.