ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рогозіна, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-01-09T10:50:53Z | |
dc.date.available | 2019-01-09T10:50:53Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Рогозіна, О. В. Підготовка майбутніх учителів технологій до організації технічної творчості учнів / О. В. Рогозіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 158-162. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22501 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основні аспекти підготовки майбутніх учителів технологій до організації технічної творчості учнів. Визначено дві групи творчих конструкторських умінь де першу групу складають уміння необхідні для проведення і організації експериментальних досліджень, а другу складають уміння необхідні у педагогічній дослідницькій діяльності. Визначено форми організації роботи зі студентами та етапи розвитку творчих конструкторських умінь у майбутніх учителів технологій, які сприяють ефективній організації технічної творчості учнів. Зазначено, що підхід до навчання диктується особливостями самої професійної діяльності, а розробка системи і методів вирішення таких завдань дозволяє по-новому організувати процес навчання, основним його змістом стає формування готовності до організації технічної творчості учнів. Впровадження до навчального процесу задач із врахуванням особливостей їх впливу на ступінь активізації творчої діяльності створює позитивний вплив на успішний пошук шляхів розвитку технічного мислення. | ua |
dc.description.abstract | The article discusses the main aspects of training future teachers of technology to the organization of technical creativity of pupils. Identified two groups of creative design skills where the first group consists of skills necessary for organization and carrying out of experimental researches, and the second are the skills required in pedagogical research. Determine the forms of organization of work with students and stages of development of creative design skills of future teachers of technologies, which contribute to efficient organization of students ’ technical creativity. It is noted that the approach to learning is dictated by the peculiarities of the professional activity, and development of a system and methods solve these problems in a whole new way to organize the learning process, its main content is the formation of readiness to the organization of technical creativity of pupils. Introduction in educational process tasks taking into account peculiarities of their influence on the degree of activation of creative activity has a positive influence on the successful search for ways of development of technical thinking. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | технічна творчість учнів | ua |
dc.subject | підготовка | ua |
dc.subject | організація | ua |
dc.subject | конструкторські уміння | ua |
dc.subject | technical creativity of students | ua |
dc.subject | preparation | ua |
dc.subject | organization | ua |
dc.subject | design skills | ua |
dc.subject.classification | 371.134:62 | ua |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів технологій до організації технічної творчості учнів | ua |
dc.type | Article | ua |