Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методологічні основи визначення специфіки змісту навчальної дисципліни “Технології побутової діяльності”

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лихолат, О. В.
dc.date.accessioned 2019-01-03T14:06:05Z
dc.date.available 2019-01-03T14:06:05Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Лихолат, О. В. Методологічні основи визначення специфіки змісту навчальної дисципліни “Технології побутової діяльності” / О. В. Лихолат // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 77-83. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22459
dc.description.abstract Розкрито поняття змісту освіти в теорії та практиці сучасної педагогічної думки. Визначені методологічні підходи щодо формування змісту навчальної дисципліни “Технології побутової діяльності” в системі підготовки майбутнього вчителя технології. Обґрунтований комплекс технологічних підходів до організації діяльності в сучасному побуті. Наведені методологічні підходи, якими визначені, обумовлені та зв’язані блоки змісту навчальної програми. Створена модель навчальної дисципліни “Технології побутової діяльності”, що втілена в авторській навчальній програмі. Показаний можливий вплив авторської програми на фахову діяльність майбутнього вчителя технології, професійне вдосконалення, надбання кола професійних компетенцій спеціалізації “Основи домашнього господарювання”, здатність педагогічного мислення майбутніх вчителів технологічної освіти. ua
dc.description.abstract The definition of the concept for the educational content in theory and practice in the modern pedagogical thought is represented. Some methodological approaches on the process of formation of the academic course content “Mode of life and its technologies” are defined as a part of the preparing system of the future technology teacher. The complex of technological approaches on the organizational analysis in the modern mode of life is discussed. Some methodological approaches on how blocs of the academic training program could be defined, explained and connected, are represented. The model of the academic course “Mode of life and its technologies” is created, which is also implemented in the author's training program. The possible influence on professional performance of the future technology teacher is shown, as well as on his or her professional improvement, possibility for obtaining of the needed skills and competences for the specialization “Basics of the household management”, and capability for pedagogical thinking development. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дидактика ua
dc.subject зміст освіти ua
dc.subject технологічна освіта ua
dc.subject навчальна дисципліна спеціалізації ua
dc.subject зміст навчальної дисципліни ua
dc.subject технології побутової діяльності ua
dc.subject професійні компетенції ua
dc.subject didactics ua
dc.subject the concept for the educational content ua
dc.subject technological education ua
dc.subject training program for the specialization ua
dc.subject the content of the academic discipline ua
dc.subject mode of life and its technologies ua
dc.subject professional skills ua
dc.subject.classification 378.14:008:64 ua
dc.title Методологічні основи визначення специфіки змісту навчальної дисципліни “Технології побутової діяльності” ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу