Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості професійної підготовки викладача спецдисциплін будівельного профілю

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Артюх, Л. В.
dc.date.accessioned 2018-12-21T11:09:40Z
dc.date.available 2018-12-21T11:09:40Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Артюх, Л. В. Особливості професійної підготовки викладача спецдисциплін будівельного профілю / Л. В. Артюх // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 19-24. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22336
dc.description.abstract В статті аналізуються особливості підготовки викладача спецдисциплін будівельного профілю. Вивчено основні положення щодо розвитку освіти в Україні, стан розробленості проблеми та її значущість в сучасних педагогічних дослідженнях. Розглядається метод проектів, як один з методів вивчення спецдисциплін, історія виникнення та особливості проектного навчання. Наведено класифікацію проектів, етапи проведення проектної роботи (підготовчий, планування, збирання матеріалів, подання і оцінювання матеріалів, презентація результатів проекту) та основні завдання технології. Обґрунтовується важливість його використання при підготовці будівельників. Вказано переваги і недоліки порівняно з традиційними методами навчанняння. Здійснено теоретичний аналіз проблеми формування професійної компетентності майбутніх викладачів спецдисциплін будівельного профілю та розроблено відповідні методичні рекомендації. Зроблено висновки щодо доцільного використання даного методу для підготовки конкурентоспроможних будівельників. ua
dc.description.abstract The article analyzes the peculiarities of lecturer’s preparation in special disciplines of building profile. The basic provisions for the development of education in Ukraine, the state of this problem and its significance in modern pedagogical research were investigated here. The next items were described: method of projects as a method of study special disciplines, the origins and characteristics of projectbased learning. The article gives classification of projects, phases of project work (preparation, planning, gathering materials, submission and evaluation of materials, presentation of the project) and the main task of the technology. The importance of its use in the preparation of builders was proved. The advantages and disadvantages compared to traditional methods of teaching were specified. The theoretical analysis of the formation of professional competence of future teachers special disciplines in building profile was done with developing appropriate guidelines. Article shows the conclusions about the appropriate use of this method for training competitive builders. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject метод проектів ua
dc.subject проектна діяльність ua
dc.subject класифікація проектів ua
dc.subject етапи проведення проекту ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject спецдисципліни будівельного профілю ua
dc.subject конкурентоспроможність робітника ua
dc.subject project method ua
dc.subject project activity ua
dc.subject classification of projects ua
dc.subject stages of the project ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject special disciplines in building sphere ua
dc.subject competitiveness of worker ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:624 ua
dc.title Особливості професійної підготовки викладача спецдисциплін будівельного профілю ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics