ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Артюх, Л. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-12-21T11:09:40Z | |
dc.date.available | 2018-12-21T11:09:40Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Артюх, Л. В. Особливості професійної підготовки викладача спецдисциплін будівельного профілю / Л. В. Артюх // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 19-24. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22336 | |
dc.description.abstract | В статті аналізуються особливості підготовки викладача спецдисциплін будівельного профілю. Вивчено основні положення щодо розвитку освіти в Україні, стан розробленості проблеми та її значущість в сучасних педагогічних дослідженнях. Розглядається метод проектів, як один з методів вивчення спецдисциплін, історія виникнення та особливості проектного навчання. Наведено класифікацію проектів, етапи проведення проектної роботи (підготовчий, планування, збирання матеріалів, подання і оцінювання матеріалів, презентація результатів проекту) та основні завдання технології. Обґрунтовується важливість його використання при підготовці будівельників. Вказано переваги і недоліки порівняно з традиційними методами навчанняння. Здійснено теоретичний аналіз проблеми формування професійної компетентності майбутніх викладачів спецдисциплін будівельного профілю та розроблено відповідні методичні рекомендації. Зроблено висновки щодо доцільного використання даного методу для підготовки конкурентоспроможних будівельників. | ua |
dc.description.abstract | The article analyzes the peculiarities of lecturer’s preparation in special disciplines of building profile. The basic provisions for the development of education in Ukraine, the state of this problem and its significance in modern pedagogical research were investigated here. The next items were described: method of projects as a method of study special disciplines, the origins and characteristics of projectbased learning. The article gives classification of projects, phases of project work (preparation, planning, gathering materials, submission and evaluation of materials, presentation of the project) and the main task of the technology. The importance of its use in the preparation of builders was proved. The advantages and disadvantages compared to traditional methods of teaching were specified. The theoretical analysis of the formation of professional competence of future teachers special disciplines in building profile was done with developing appropriate guidelines. Article shows the conclusions about the appropriate use of this method for training competitive builders. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | метод проектів | ua |
dc.subject | проектна діяльність | ua |
dc.subject | класифікація проектів | ua |
dc.subject | етапи проведення проекту | ua |
dc.subject | професійна компетентність | ua |
dc.subject | спецдисципліни будівельного профілю | ua |
dc.subject | конкурентоспроможність робітника | ua |
dc.subject | project method | ua |
dc.subject | project activity | ua |
dc.subject | classification of projects | ua |
dc.subject | stages of the project | ua |
dc.subject | professional competence | ua |
dc.subject | special disciplines in building sphere | ua |
dc.subject | competitiveness of worker | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3-051:624 | ua |
dc.title | Особливості професійної підготовки викладача спецдисциплін будівельного профілю | ua |
dc.type | Article | ua |