Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Деякі питання, пов’язані з формуванням когнітивної компетентності майбутнього вчителя

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, А. Ф.
dc.date.accessioned 2018-12-18T13:57:02Z
dc.date.available 2018-12-18T13:57:02Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Шевченко, А. Ф. Деякі питання, пов’язані з формуванням когнітивної компетентності майбутнього вчителя / А. Ф. Шевченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 226-230. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22275
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі формування когнітивної компетентності майбутнього вчителя. У дослідженні здійснено спробу з’ясувати сутність такої компетентності, наголошено на особливостях її формування з урахуванням сучасних вимог до педагогічної підготовки. З’ясувалось, що йдеться про процес та результат становлення майбутнього фахівця, про його здатність адекватно оцінювати педагогічну дійсність і професійно діяти з урахуванням конкретної навчально-виховної ситуації. Оцінка його когнітивної компетентності має бути прив’язана до індивідуально-психологічних властивостей майбутнього фахівця, відповідних компетенцій. Але, обов’язково, з урахуванням міждисциплінарного зв’язку, наявності відповідних когнітивних схем засвоєння понять і категорій, розв’язання психолого-педагогічних ситуацій та рефлексивного аналізу власних дій. ua
dc.description.abstract Article is devoted to a problem of formation of cognitive competence of a future teacher. An attempt was made to find out the essence of cognitive competence; paper focuses on the peculiarities of its formation with account to modern requirements for pedagogical training. The process and the result of the formation of the future expert, its ability to assess the educational reality and act professionally to the specific educational situation were taken into consideration. Evaluation of his cognitive competence should be connected with the individual characteristics and professional competences along with considering interdisciplinary communication, the availability of cognitive schemes in mastering concepts, experience in solving educational situations and analysis of their own actions. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject когнітивні схеми ua
dc.subject готовність ua
dc.subject здатність ua
dc.subject когнітивна компетентність ua
dc.subject vocational training ua
dc.subject cognitive scheme ua
dc.subject reflection ua
dc.subject readiness ua
dc.subject ability ua
dc.subject cognitive competence ua
dc.subject.classification 378:53 ua
dc.title Деякі питання, пов’язані з формуванням когнітивної компетентності майбутнього вчителя ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу