ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Шарко, В. Д. | |
dc.date.accessioned | 2018-12-18T13:56:10Z | |
dc.date.available | 2018-12-18T13:56:10Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Шарко, В. Д. Фреймовий підхід до формування в учнів основних елементів фізичних знань / В. Д. Шарко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 215-226. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22274 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано актуальність проблеми підвищення якості навчання учнів фізики. Запропоновано фреймовий підхід до навчання фізики як спосіб її розв’язання. Визначено особливості застосування фреймової технології у практиці шкільного навчання фізики. Доведено, що шкільний курс фізики має значні можливості для фреймування навчального матеріалу та застосування фреймових опор у вивченні його змісту. Наведено приклади фреймів змістового і сценарного типів, які можна застосовувати при вивченні основних елементів фізичних знань. Визначено умови, за яких застосування фреймового підходу до навчання учнів фізики може бути результативним. | ua |
dc.description.abstract | The relevance of the problem of improvement of quality of training of future teachers of Physics for professional activity is substantiated in the article. Frame-based approach to teaching pupils and students is suggested. The peculiarities of its implementation in school practice and University education are defined. It is proved that the school course of Physics and Methods of teaching it possess considerable potential for framing of the learning material and the use of frame-based aids for their contents’ acquisition. Examples of frames of contents-type and scenario-type which can be applied when studying theoretical material are given. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | фреймове навчання | ua |
dc.subject | види фреймів | ua |
dc.subject | основні елементи фізичних знань | ua |
dc.subject | підготовка учителів фізики до реалізації фреймового підходу у навчанні фізики | ua |
dc.subject | frame-based teaching | ua |
dc.subject | types of frames | ua |
dc.subject | training of future teachers of Physics for the implementation of frame-based approach to teaching | ua |
dc.subject.classification | 372 | ua |
dc.title | Фреймовий підхід до формування в учнів основних елементів фізичних знань | ua |
dc.type | Article | ua |