Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Постановка запитань учнями як метод активізації мислення у процесі вивчення фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чумак, М. Є.
dc.date.accessioned 2018-12-18T13:51:13Z
dc.date.available 2018-12-18T13:51:13Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Чумак, М. Є. Постановка запитань учнями як метод активізації мислення у процесі вивчення фізики / М. Є. Чумак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 208-215. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22273
dc.description.abstract Для активізації пізнавальної діяльності учнів потрібно послідовно і систематично навчити їх ставити запитання. Самостійне складання і постановка запитань учнями стає органічним елементом в реалізації ефективного навчання фізики в загальноосвітніх навчальних закладах. Проблема постановки запитання – це проблема виховання мислення всокої якості. Її розв’язання слід бачити в характері запитань, що ставляться самим учителем, і в його вмінні викликати потребу чітко сформулювати те, про що учні хотіли б дізнатися. ua
dc.description.abstract For activation of cognitive activity students are needed consistently and systematic to teach them to put a question. An independent stowage and raising of questions becomes students by an organic element in realization of effective studies of physics in general educational establishments. A problem of statement of a question is a problem of education of thought of всокої quality. Her decision it follows to see in character of questions which belong a teacher, and in his ability to cause a necessity clearly to formulate that about what students wanted to know. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчання фізики ua
dc.subject навчання учнів ua
dc.subject постановка запитань ua
dc.subject мислення ua
dc.subject активізація мислення учнів ua
dc.subject studies of physics ua
dc.subject studies of students ua
dc.subject raising of questions ua
dc.subject thought ua
dc.subject activation of thought of students ua
dc.subject.classification 531(075) ua
dc.title Постановка запитань учнями як метод активізації мислення у процесі вивчення фізики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу