ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чумак, М. Є. | |
dc.date.accessioned | 2018-12-18T13:51:13Z | |
dc.date.available | 2018-12-18T13:51:13Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Чумак, М. Є. Постановка запитань учнями як метод активізації мислення у процесі вивчення фізики / М. Є. Чумак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 208-215. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22273 | |
dc.description.abstract | Для активізації пізнавальної діяльності учнів потрібно послідовно і систематично навчити їх ставити запитання. Самостійне складання і постановка запитань учнями стає органічним елементом в реалізації ефективного навчання фізики в загальноосвітніх навчальних закладах. Проблема постановки запитання – це проблема виховання мислення всокої якості. Її розв’язання слід бачити в характері запитань, що ставляться самим учителем, і в його вмінні викликати потребу чітко сформулювати те, про що учні хотіли б дізнатися. | ua |
dc.description.abstract | For activation of cognitive activity students are needed consistently and systematic to teach them to put a question. An independent stowage and raising of questions becomes students by an organic element in realization of effective studies of physics in general educational establishments. A problem of statement of a question is a problem of education of thought of всокої quality. Her decision it follows to see in character of questions which belong a teacher, and in his ability to cause a necessity clearly to formulate that about what students wanted to know. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | навчання фізики | ua |
dc.subject | навчання учнів | ua |
dc.subject | постановка запитань | ua |
dc.subject | мислення | ua |
dc.subject | активізація мислення учнів | ua |
dc.subject | studies of physics | ua |
dc.subject | studies of students | ua |
dc.subject | raising of questions | ua |
dc.subject | thought | ua |
dc.subject | activation of thought of students | ua |
dc.subject.classification | 531(075) | ua |
dc.title | Постановка запитань учнями як метод активізації мислення у процесі вивчення фізики | ua |
dc.type | Article | ua |