ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фесенко, Г. А. | |
dc.date.accessioned | 2018-12-17T15:05:45Z | |
dc.date.available | 2018-12-17T15:05:45Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Фесенко, Г. А. Ситуативне навчання основ фінансової математики учнів профільної школи як спосіб підвищення їх фінансової грамотності / Г. А. Фесенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 197-201. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22253 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано доцільність застосування ситуаційного підходу до навчання учнів основ фінансової математики; розкрито особливості кейс-методу в навчанні; представлено результати аналізу доробку вчених з питань типізації кейсів та етапів їх виконання; визначено умови, за яких застосування кейс-методу сприяє розвитку школярів і збагаченню їх життєвого досвіду; розкрито його переваги перед іншими методами; продемонстровано можливості застосування ситуаційних вправ для підвищення фінансової грамотності учнів під час їх ознайомлення з основами фінансової математики. | ua |
dc.description.abstract | In the article the feasibility of situational approach to teaching students the basics of financial mathematics; the features of case-method teaching; presented an analysis of achievements of scientists typing on cases and stages of their implementation; the conditions under which the case-method promotes students and enrich their life experience; reveals its advantages over other methods; demonstrated the possibility of using case studies to improve the financial literacy of students during their familiarization with the basics of financial mathematics. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | фінансова грамотність | ua |
dc.subject | учні профільних класів | ua |
dc.subject | основи фінансової математики | ua |
dc.subject | кейс-метод навчання | ua |
dc.subject | financial literacy | ua |
dc.subject | students specialized classes | ua |
dc.subject | basics of financial mathematics | ua |
dc.subject | cases-tudy method | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Ситуативне навчання основ фінансової математики учнів профільної школи як спосіб підвищення їх фінансової грамотності | ua |
dc.type | Article | ua |