ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Турянська, М. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-12-17T15:04:44Z | |
dc.date.available | 2018-12-17T15:04:44Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Турянська, М. М. Особливості підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до організації і проведення спортивно-масової роботи з учнями і молоддю загальноосвітніх шкіл України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / М. М. Турянська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 191-196. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22252 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до організації і проведення спортивно-масової роботи з учнями і молоддю загальноосвітніх шкіл України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). Висвітлюється поняття “підготовка” у законодавчо-нормативних документах та через аналіз психологічної, педагогічної і методичної літератури. Визначаються компоненти готовності учителів фізичного виховання – змістовий, мотиваційний і операціональний, реалізація яких допоможе майбутньому вчителеві бути готовому для організації і проведення спортивно-масової роботи в загальноосвітній школі. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the features of preparation future teachers of physical education to organization and conducting the sport-mass work with students and youth in secondary schools of Ukraine (the end of XX – beginning of XXI centuries). We highlights the concept of “training” in the legislative and normative documents and through the analysis of psychological, pedagogical and methodological literature. We identify the components of readiness the teachers of physical educationmeaningful, motivational and operational, the implementation of which will help future teachers to be prepared to organization and conducting sports activities in secondary school. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | підготовка | ua |
dc.subject | учитель фізичного виховання | ua |
dc.subject | загальноосвітня школа | ua |
dc.subject | спортивно-масова робота | ua |
dc.subject | змістовий | ua |
dc.subject | мотиваційний | ua |
dc.subject | операціональний | ua |
dc.subject | компоненти готовності | ua |
dc.subject | training | ua |
dc.subject | the teacher of physical education | ua |
dc.subject | secondary school | ua |
dc.subject | sports work | ua |
dc.subject | meaningful | ua |
dc.subject | motivational | ua |
dc.subject | operational | ua |
dc.subject | the components of preparedness | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3 – 051:373:796 (477) | ua |
dc.title | Особливості підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до організації і проведення спортивно-масової роботи з учнями і молоддю загальноосвітніх шкіл України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) | ua |
dc.type | Article | ua |