Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до організації і проведення спортивно-масової роботи з учнями і молоддю загальноосвітніх шкіл України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Турянська, М. М.
dc.date.accessioned 2018-12-17T15:04:44Z
dc.date.available 2018-12-17T15:04:44Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Турянська, М. М. Особливості підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до організації і проведення спортивно-масової роботи з учнями і молоддю загальноосвітніх шкіл України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / М. М. Турянська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 191-196. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22252
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до організації і проведення спортивно-масової роботи з учнями і молоддю загальноосвітніх шкіл України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). Висвітлюється поняття “підготовка” у законодавчо-нормативних документах та через аналіз психологічної, педагогічної і методичної літератури. Визначаються компоненти готовності учителів фізичного виховання – змістовий, мотиваційний і операціональний, реалізація яких допоможе майбутньому вчителеві бути готовому для організації і проведення спортивно-масової роботи в загальноосвітній школі. ua
dc.description.abstract The article deals with the features of preparation future teachers of physical education to organization and conducting the sport-mass work with students and youth in secondary schools of Ukraine (the end of XX – beginning of XXI centuries). We highlights the concept of “training” in the legislative and normative documents and through the analysis of psychological, pedagogical and methodological literature. We identify the components of readiness the teachers of physical educationmeaningful, motivational and operational, the implementation of which will help future teachers to be prepared to organization and conducting sports activities in secondary school. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject підготовка ua
dc.subject учитель фізичного виховання ua
dc.subject загальноосвітня школа ua
dc.subject спортивно-масова робота ua
dc.subject змістовий ua
dc.subject мотиваційний ua
dc.subject операціональний ua
dc.subject компоненти готовності ua
dc.subject training ua
dc.subject the teacher of physical education ua
dc.subject secondary school ua
dc.subject sports work ua
dc.subject meaningful ua
dc.subject motivational ua
dc.subject operational ua
dc.subject the components of preparedness ua
dc.subject.classification 378.011.3 – 051:373:796 (477) ua
dc.title Особливості підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до організації і проведення спортивно-масової роботи з учнями і молоддю загальноосвітніх шкіл України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics