Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Навчання майбутніх учителів технологій систем автоматизованого проектування : інформатично-дидактичний аспект

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Нищак, І. Д.
dc.contributor.author Шпильовий, Ю. В.
dc.date.accessioned 2018-12-17T14:17:57Z
dc.date.available 2018-12-17T14:17:57Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Нищак, І. Д. Навчання майбутніх учителів технологій систем автоматизованого проектування : інформатично-дидактичний аспект / І. Д. Нищак, Ю. В. Шпильовий // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 121-128. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22238
dc.description.abstract У статті йдеться про перебудову технологічної освіти, про необхідність використання таких технологій навчання, котрі б активізували пізнавальну й творчу діяльність майбутніх учителів технологій, забезпечували формування знань та вмінь, необхідних для майбутньої професійно-педагогічної діяльності. Системи автоматизованого проектування дають змогу отримати не тільки певні практичні навички, але й розкрити творчі, інтелектуальні, проектні, технічні, конструкторські, дизайнерські здібності, сформувати творчі якості для ефективного вирішення стандартних і нестандартних задач проектування і моделювання в системах автоматизованого проектування. Вивчення систем автоматизованого проектування відіграють провідну роль у розвиткові пізнавальної діяльності студентів через освоєння засобів і методів технічного моделювання. У процесі підготовки майбутні вчителі технологій набувають інформатично-графічної компетентності, де провідне місце починають займати системи автоматизованого проектування. ua
dc.description.abstract In the article speech goes about alteration of technological education, about the necessity of the use of such technologies teaching which would activate cognitive and creative activity of students provided formings of knowledges and abilities, necessary for future professionally to pedagogical activity. In the process of preparation of future teachers of technologies in accordance with the general tendencies of the last years basic place in the process of forming of информатично-графической competence begin to occupy computer-aided designs. Computer-aided designs enable to get not only practical skills are certain but also to expose creative, intellectual, project, technical, designer, designer capabilities, form creative qualities for the effective decision of standard and non-standard tasks of planning and design in computer-aided designs. Study CAD also plays a considerable role in to development of cognitive activity of students through mastering of facilities and methods of technical design. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject системи автоматизованого проектування ua
dc.subject інформатично-графічна компетентність ua
dc.subject майбутні вчителі технологій ua
dc.subject інформаційні технології ua
dc.subject information technologies ua
dc.subject materials ua
dc.subject professionally pedagogical activity ua
dc.subject project designer abilities ua
dc.subject skills ua
dc.subject development ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:62/69]:004.9 ua
dc.title Навчання майбутніх учителів технологій систем автоматизованого проектування : інформатично-дидактичний аспект ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics