В національній системі освіти взято курс на комплексне запровадження системно-
діяльнісного, компетентнісного та особистісно орієнтованих підходів. У цьому зв’язку, в науково-педагогічному середовищі активізується діяльність, спрямована на пошук оптимальних педагогічних систем навчання та виховання молоді. Однак, неоднозначність трактувань таких понять як “дидактична система” та “методична система” призводить до труднощів у їх проектуванні. У статті здійснено системний аналіз існуючих означень досліджуваних понять, виділені
авторські означення, а, також, запропоновано один із варіантів дидактичної системи навчання фізики, побудованої на базових принципах системно діяльнісного, компетентнісного та особистісно орієнтованих підходів.
In the national education system embarked on a comprehensive introduction system-activity, competence and personality-oriented approaches. In this respect the scientific and pedagogical environment actively campaigning to seek the best education system training and education of youth. However, the ambiguity of interpretations of concepts such as “didactic system” and “methodical system” leads to difficulties in their design.
This article provides a systematic analysis of existing definitions of concepts studied allocated copyright definition, but also offered an option of didactic system of teaching physics, built on the basic principles of system-activity, competence and personality-oriented approaches.