Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів будівельних спеціальностей у процесі розв’язування фізичних задач

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Григорчук, О. М.
dc.date.accessioned 2018-12-13T12:41:49Z
dc.date.available 2018-12-13T12:41:49Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Григорчук, О. М. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів будівельних спеціальностей у процесі розв’язування фізичних задач / О. М. Григорчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 51-60. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22193
dc.description.abstract У статті вказується про те, що розв’язування навчальних задач є одним із основних методів вивчення фізики. Основна мета, що ставиться під час розв’язування задач, полягає в тому, щоб учні (студенти) глибше зрозуміли фізичні закономірності, навчилися розуміти їх і застосовувати до аналізу фізичних явищ, до практичних питань, що добре розв’язувати реальні, практичні задачі можна навчитися, якщо регулярно розв’язувати навчальні задачі і детально аналізувати хід їх розв’язання. Кожна розв’язана задача повинна стати зразком, який згодом слугуватиме для розв’язання інших задач. ua
dc.description.abstract In the article specified that untiing of educational tasks is one of basic methods of study of physics. A primary purpose which belongs during untiing of tasks consists in that students (students) understood physical conformities to law deeper, learned to understand them and apply to the analysis of the physical phenomena, to the practical questions, that it is good to decide the real, practical tasks it is possible to learn, if regularly to decide educational tasks and in detail to analyse motion of their decision. Every untied task must become a standard which afterwards will serve for the decision of other tasks. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізична задача ua
dc.subject розв’язування задач ua
dc.subject навчально-пізнавальна діяльність ua
dc.subject активізація діяльності ua
dc.subject physical task ua
dc.subject untiing of tasks ua
dc.subject educational-cognitive activity ua
dc.subject activation of activity ua
dc.subject.classification 378:53 ua
dc.title Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів будівельних спеціальностей у процесі розв’язування фізичних задач ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу