Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Стан методичної готовності майбутніх вихователів до роботи в інклюзивному дошкільному закладі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Смотрова, О. О.
dc.date.accessioned 2018-12-12T11:16:48Z
dc.date.available 2018-12-12T11:16:48Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Смотрова, О. О. Стан методичної готовності майбутніх вихователів до роботи в інклюзивному дошкільному закладі / О. О. Смотрова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 86-91. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22130
dc.description.abstract У статті висвітлюється актуальність проблеми готовності педагогів до роботи в системі дошкільної інклюзивної освіти. Наголошено на вагомості професійної підготовки вихователів для роботи в інклюзивних закладах. Обґрунтована необхідність окремої підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ до роботи в галузі інклюзивної освіти. Здійснено аналіз методичної готовності майбутніх вихователів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, а саме: визначено показники для вивчення стану готовності майбутніх вихователів до роботи в інклюзивному закладі; зазначено обов’язки вихователів інклюзивних груп та здійснено аналіз щодо їх виконання майбутніми фахівцями; представлені результати дослідження готовності майбутніх вихователів до роботи в інклюзивному закладі. Виявлено, що стан професійних вмінь студентів до реалізації завдань дошкільної інклюзивної освіти знаходиться на недостатньому рівні. З огляду на це пропонується запровадження спеціальної дисципліни для підготовки майбутніх вихователів до роботи в інклюзивному дошкільному закладі. ua
dc.description.abstract The topicality of teachers’ readiness to work in the system of preschool inclusive education is being specified in the article. The importance of professional preparation of educators for work in inclusive establishments is highlighted as well. Reasonable necessity of separate preparation of future high school specialists to work in industry of inclusive education is being grounded. The analysis of methodical readiness of future educators to work with children with the special educational necessities is being carried out, namely: indexes for the study of ready of future educators condition to work in inclusive establishment defined; the duties of educators marked and an analysis of duties implementation by future specialists carried out; results of research of readiness of future educators to work in inclusive establishment presented. It is educed that the state of professional abilities of students to realization of tasks of preschool inclusive education is at poor level. It is quite important that the special discipline for the preparation of future educators in inclusive preschool establishment is to be set. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject методична готовність ua
dc.subject дошкільний інклюзивний заклад ua
dc.subject майбутні вихователі ua
dc.subject діти з особливими освітніми потребами ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject methodical readiness ua
dc.subject inclusive preschool establishment ua
dc.subject future educators ua
dc.subject children with special educational needs ua
dc.subject professional preparation ua
dc.subject.classification 378.011.3 – 051:37.04:376 ua
dc.title Стан методичної готовності майбутніх вихователів до роботи в інклюзивному дошкільному закладі ua
dc.title.alternative The methodical readiness of would-be teachers to working in inclusive pre-school establishments ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу