Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасний стан логопедичної практики корекційної роботи з молодшими школярами з дисграфією

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Журавльова, Л. С.
dc.date.accessioned 2018-12-11T14:13:05Z
dc.date.available 2018-12-11T14:13:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Журавльова, Л. С. Сучасний стан логопедичної практики корекційної роботи з молодшими школярами з дисграфією / Л. С. Журавльова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 34. – С. 24-32. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22102
dc.description.abstract У статті розглядається проблема корекції порушень письма в учнів молодшого шкільного віку з дисграфією. Зазначено, що у сучасної логопедії висвітлюються питання симптоматики, механізмів, структури цього мовленнєвого розладу, активно вивчаються як загальні методологічні підходи, так і напрями, зміст та диференційовані методи корекції різних видів дисграфії. Підкреслено, що на сучасному етапі розвитку корекційної педагогіки порушення процесу формування писемного мовлення вивчають у різних аспектах. Зауважено, що стратегія логопедичного впливу формується з урахуванням того чи іншого виду дисграфії, симптоматики, структури дефекту, психологічних особливостей учнів із дисграфією. Виокремлено основні методологічні підходи щодо організації логокорекційної роботи з дітьми молодшого шкільного віку з порушенням письма, подані методики корекції дисграфії. Зазначено, що ефективність логопедичної роботи з корекції дисграфії на сьогодні недостатньо висока та не відповідає сучасним вимогам мовленнєвої компетенції молодших школярів. Підкреслюється, що проблема вивчення мовленнєвого розвитку дітей з порушенням письма залишається актуальною й дотепер. ua
dc.description.abstract The article deals with the issue of the correction of writing disorders of primary schoolchildren with dysgraphia. It is noted that modern speech therapy researches the issues of symptoms, mechanisms, and structure of this speech disorder. In modern science general methodological approaches as well as directions, content and differentiated methods of correction of different types of dysgraphia have being actively studied. It is emphasized that at the present stage of the correctional pedagogy development, the disorders of the process of written speech are explored in various aspects. It is also mentioned that the strategy of speech therapy is formed according to the type of dysgraphia, symptoms, defect structure, and psychological characteristics of such children. Main methodological approaches to the organization of the correctional work with primary schoolchildren with this writing disorder are developed. In this article the author also describes the methods of dysgraphia correction. It is noted that nowadays the level of the effectiveness of speech therapeutic work on the correction of dysgraphia is not high enough and it does not meet the modern requirements of primary schoolchildren’s speech competence. It is emphasized that the issue of researching the speech development of children with writing disorders still remains relevant. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти молодшого шкільного віку ua
dc.subject логопедична практика ua
dc.subject дисграфія ua
dc.subject методи корекції ua
dc.subject primary schoolchildren ua
dc.subject speech therapeutic practice ua
dc.subject dysgraphia ua
dc.subject methods of correction ua
dc.subject.classification 73.3.091.21:616.89-008.435 ua
dc.title Сучасний стан логопедичної практики корекційної роботи з молодшими школярами з дисграфією ua
dc.title.alternative The current state of speech therapeutic correctional work with primary schoolchildren with dysgraphia ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу