ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Реброва, О. Є. | |
dc.date.accessioned | 2018-12-11T10:11:22Z | |
dc.date.available | 2018-12-11T10:11:22Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Реброва, О. Є. Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 11 (16) : Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 27-29 квітня 2011 року. - С. 116-120. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22084 | |
dc.description.abstract | В статье раскрыты существующие концепции диагностики ментальности специалиста. Предлагается этапно-уровневый подход для исследования состояния сформированности художественно - ментального опыта будущих учителей художественных дисциплин. Этапы – уровни разработаны в соответствии с исторической эволюцией феномена ментальности. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | ментальность | ua |
dc.subject | художественно - ментальный опыт | ua |
dc.subject | профессиональное обучение будущего учителя художественных дисциплин | ua |
dc.subject | исторические типы художественно - ментального сознания | ua |
dc.subject.classification | 371.4+378.78.07+78.071.2+379.036 | ua |
dc.title | Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін | ua |
dc.type | Article | ua |