Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Реброва, О. Є.
dc.date.accessioned 2018-12-11T10:11:22Z
dc.date.available 2018-12-11T10:11:22Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Реброва, О. Є. Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 11 (16) : Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 27-29 квітня 2011 року. - С. 116-120. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22084
dc.description.abstract В статье раскрыты существующие концепции диагностики ментальности специалиста. Предлагается этапно-уровневый подход для исследования состояния сформированности художественно - ментального опыта будущих учителей художественных дисциплин. Этапы – уровни разработаны в соответствии с исторической эволюцией феномена ментальности. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject ментальность ua
dc.subject художественно - ментальный опыт ua
dc.subject профессиональное обучение будущего учителя художественных дисциплин ua
dc.subject исторические типы художественно - ментального сознания ua
dc.subject.classification 371.4+378.78.07+78.071.2+379.036 ua
dc.title Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу