Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Реброва, О. Є.
dc.date.accessioned 2018-12-11T10:11:22Z
dc.date.available 2018-12-11T10:11:22Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Реброва, О. Є. Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 11 (16) : Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 27-29 квітня 2011 року. - С. 116-120. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22084
dc.description.abstract В статье раскрыты существующие концепции диагностики ментальности специалиста. Предлагается этапно-уровневый подход для исследования состояния сформированности художественно - ментального опыта будущих учителей художественных дисциплин. Этапы – уровни разработаны в соответствии с исторической эволюцией феномена ментальности. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject ментальность ua
dc.subject художественно - ментальный опыт ua
dc.subject профессиональное обучение будущего учителя художественных дисциплин ua
dc.subject исторические типы художественно - ментального сознания ua
dc.subject.classification 371.4+378.78.07+78.071.2+379.036 ua
dc.title Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics