ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Одинченко, Л. К. | |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T12:49:39Z | |
dc.date.available | 2018-12-05T12:49:39Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Одинченко, Л. К. Основні напрямки організації правовиховної роботи у позакласний час у старших класах спеціальної школи / Л. К. Одинченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 42-47. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21973 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено питання правового виховання учнів з вадами розумового розвитку у позаурочний час. На основі аналізу загальної та спеціальної психолого-педагогічної й методичної літератури встановлено актуальність проблеми правового виховання учнів для педагогічної теорії і практики. Визначено значущість правового виховання як фактору забезпечення повноцінного функціонування учнів з особливими освітніми потребами у соціумі, їхньої соціальної адаптації у навколишньому середовищі та суспільно-громадському житті. З’ясовано особливості реалізації правового виховання у практиці роботи спеціальних загальноосвітніх шкіл- інтернатів, розкрито форми та методи формування в учнів з порушенням розумового розвитку морально-правової свідомості і відповідної соціальної поведінки у позакласній виховній діяльності. Окреслено основні напрямки організації правовиховної роботи зі старшокласниками у позаурочний час в умовах спеціального навчального закладу інтернатного типу. | ua |
dc.description.abstract | The article enlightens the problem of law-education work with intellectually backward teenagers in the out-ofclass activities. The actuality of the problem of law-education of this category of pupils for the pedagogical theory and practice was established on the basis of thorough analysis of general and special psycho-pedagogical and methodical literature. The importance of law education as one of the factors of providing for the full-value functioning of pupils with intellectual backwardness in socium, their social adaptation in the surrounding world and public social life, was defined. The peculiarities of realizing the rules of law education in the practical work of special general-education boarding schools were specified, forms and methods of forming the law-moral consciousness and proper social behavior of intellectually backward pupils in their out-of-class activities were revealed. The main directions in organizing the laweducation work with the intellectually backward teenagers in their out-of-class activities under the conditions of boarding - type educational establishment were outlined, too. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | правове виховання | ua |
dc.subject | спеціальна школа-інтернат | ua |
dc.subject | учні з порушенням розумового розвитку | ua |
dc.subject | позакласна робота | ua |
dc.subject | law education | ua |
dc.subject | special boarding-school | ua |
dc.subject | pupils with mental disabilities | ua |
dc.subject | out-of-class activities | ua |
dc.subject.classification | 376 – 056.36 | ua |
dc.title | Основні напрямки організації правовиховної роботи у позакласний час у старших класах спеціальної школи | ua |
dc.title.alternative | Basic directions of organizing tne law-education work in tne extra-curricular activities of senior grades in special schools | ua |
dc.type | Article | ua |