Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Нейропсихологічне обстеження як складова комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Журавльова, Л. С.
dc.date.accessioned 2018-12-05T10:55:10Z
dc.date.available 2018-12-05T10:55:10Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Журавльова, Л. С. Нейропсихологічне обстеження як складова комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією / Л. С. Журавльова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 16-22. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21958
dc.description.abstract У статті проводиться аналіз значення методів нейропсихологічного обстеження у складі комплексної системної діагностики розвитку дітей молодшого шкільного віку. Розглянуто основні підходи в сучасній нейропсихологічній діагностиці. Виділено методи нейропсихологічного обстеження дітей у психологічній науці, окреслено найбільш перспективні напрями дослідження цієї проблеми в сучасних умовах. Підкреслено, що функціональна система письма формується на основі різних структур мозку і може порушуватися при ураженні великої кількості зон, при різних за локалізацією ураженнях вона порушується по-різному. Зауважено, що відставання в розвитку одного з компонентів функціональної системи тягне за собою системні зміни та компенсаторні перебудови в роботі всієї системи та визначає особливості невербальних функцій, усного мовлення і письма. Зазначено, що особливості психомовленнєвого розвитку дітей молодшого шкільного віку з дисграфією можуть бути обумовлені структурою і ступенем тяжкості порушення вищих психічних функцій і визначені за допомогою нейропсихологічного обстеження, як найважливішого інструментарію комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів. ua
dc.description.abstract The author analyses the meaning of methods of neuropsychological research within the frame of complex system diagnostics of development of primary school students. The author has reviewed the main approaches in contemporary neuropsychological diagnostics. The author has separated the main methods of neuropsychological examination of children in psychological science, outlined the most perspective directions of research of this problem in contemporary circumstances. The author has underlined that the functional system of written speech is based on different brain structures and can be damaged due to injuring of sheer number of zones, more over it can be damaged in various ways due to different localizations of injuries. The author states that the characteristics of speech and psychological development of primary school students with dysgraphy can be determined by the structure and severity of damage of high psychological functions and explained with the help of neuropsychological research as one of the most important instrument of complex diagnostics of speech development of primary school students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject нейропсихологічний підхід ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject мовлення ua
dc.subject дисграфія ua
dc.subject нейропсихологічне дослідження ua
dc.subject neuropsychological approach ua
dc.subject primary school students ua
dc.subject speech ua
dc.subject dysgraphia ua
dc.subject neuropsychological research ua
dc.subject.classification 373.3.091.21:616.89-008.434.37 ua
dc.title Нейропсихологічне обстеження як складова комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією ua
dc.title.alternative Neuropsychological research as a component of the complex diagnostics of speech development of primary school students with dysgraphia ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу