Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасна практика формування готовності майбутніх фахівців початкових класів до взаємодії молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гудзь, К. П.
dc.date.accessioned 2018-12-05T10:44:10Z
dc.date.available 2018-12-05T10:44:10Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Гудзь, К. П. Сучасна практика формування готовності майбутніх фахівців початкових класів до взаємодії молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку / К. П. Гудзь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 11-16. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21956
dc.description.abstract У статті розглядається проблема формування готовності майбутніх фахівців початкових класів до взаємодії молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку, представлено характеристику теоретичних основ соціально-педагогічної діяльності. Виділено педагогічні умови становлення професійно- особистісної готовності педагога до роботи з дітьми із порушеннями в розвитку. Окреслено та коротко охарактеризовано модель соціальної компетентності майбутнього фахівця початкових класів до взаємодії молодших школярів з особливостями психофізичного розвитку. Особливу увагу акцентовано на формуванні готовності майбутнього фахівця до роботи в інклюзивному середовищі. ua
dc.description.abstract The article examines the problem of the formation of readiness of future primary school experts to interact with junior pupils with psychophysical disabilities; characteristic of the theoretical foundations of social and pedagogical activities was presented in text. We determined pedagogical conditions of the formation of professional and personal teacher’s readiness to work with children with disabilities. The model of social competence of future primary school expert to interact with junior pupils with psychophysical disabilities was outlined and briefly described in the article. We paid particular attention to the formation of readiness of future professional to work in an inclusive environment. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject готовність ua
dc.subject майбутній фахівець ua
dc.subject компетентність педагога ua
dc.subject інклюзія ua
dc.subject професійно-особистісна готовність педагога ua
dc.subject діти з порушеннями психофізичного розвитку ua
dc.subject readiness ua
dc.subject future specialist ua
dc.subject teacher’s competence ua
dc.subject inclusion ua
dc.subject professional-personal teacher’s readiness ua
dc.subject children with psychophysical disabilities ua
dc.subject.classification 371.13:376.112.4 ua
dc.title Сучасна практика формування готовності майбутніх фахівців початкових класів до взаємодії молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку ua
dc.title.alternative Modern practice of the formation of readiness of future primary school experts to interact with junior pupils with psychophysical disabilities ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу