Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Функции и методы управления в процессе физического воспитания студентов

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Толмачева, С. Е.
dc.contributor.author Кузьменко, Н. В.
dc.date.accessioned 2018-11-29T10:58:26Z
dc.date.available 2018-11-29T10:58:26Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Толмачева, С. Е. Функции и методы управления в процессе физического воспитания студентов / С. Е. Толмачева, Н. В. Кузьменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 3К (97). - С. 555-558. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21884
dc.description.abstract Для осуществления управления необходим анализ и оценка информации, происходит сопоставление планируемых и реальных результатов различных видов двигательной подготовки. Особенно необходимы эти элементы управления при планировании учебного и тренировочного процесса, когда временный интервал от исходного состояния до цели разделяется на интервалы различной деятельности с промежуточными целями. Когда сложная система не поддается детальному описанию, используется метод «черного ящика». Это один из способов исследования сложных систем, который заключается в том, что ее структура изучается по результатам ответных реакций (поведения) на конкретные воздействия. Параметры состояний на входе и выходе, возможно, измерять, сравнивать и делать выводы о внутреннем строении изучаемой системы. Когда информация строго определена на входе и фиксируется на выходе, устанавливается взаимосвязь между «входом» и «выходом» - характером воздействия и ответной реакцией системы, Для выяснения принципа действия ее подвергают большому количеству разнообразных воздействий. Любая деятельность требует передачи и переработки информации, а ответная реакция системы отражает разнообразие выбора. Таким образом, постепенно устраняется неопределенность о структуре системы, ее пропускной способности и возможности коррекции поведения в зависимости от состояния на входе (исходное состояние). Использование принципа «черного ящика» позволяет избрать функцию любой системы по динамике ее поведения. ua
dc.description.abstract Для здійснення управління необхідний аналіз і оцінка інформації, яка відбувається зі ставлення планованих і реальних результатів різних видів рухової підготовки. Особливо потрібні ці елементи управління при плануванні навчального і тренувального процесу, коли тимчасовий інтервал від вихідного стану до мети поділяється на інтервали різної діяльності з проміжними цілями. Коли складна система не піддається детальному опису, використовується метод «чорного ящика». Це один із способів дослідження складних систем, який полягає в тому, що її структура вивчається за результатами відповідних реакцій (поведінки) на конкретні дії. Параметри станів на вході і виході можливо вимірювати, порівнювати і робити висновки про внутрішню будову досліджуваної системи. Коли інформація строго визначена на вході і фіксується на виході, встановлюється взаємозв'язок між « входом» і «вихідом» - характером впливу і відповідною реакцією системи, Для з'ясування принципу дії її піддають великій кількості різноманітних впливів. Будь-яка діяльність вимагає передачі і переробки інформації, а відповідна реакція системи відображає різноманітність вибору. Таким чином, поступово усувається невизначеність про структуру системи, її пропускної здатності і можливості корекції поведінки в залежності від стану на вході (початковий стан). Використання принципу «чорного ящика» дозволяє обрати функцію будь-якої системи по динаміці її поведінки. ua
dc.description.abstract Management requires the analysis and assessment of information, a comparison of the planned and real results of various types of motor training. These control elements are especially necessary when planning the training and training process, when the time interval from the initial state to the goal is divided into intervals of different activities with intermediate goals. When a complex system cannot be described in detail, the "black box" method is used. This is one of the ways to study complex systems, which consists in the fact that its structure is studied by the results of responses (behaviors) to specific effects. Parameters of states at the input and output can be measured, compared and make conclusions about the internal structure of the system under study. When information is strictly defined at the input and fixed at the output, a relationship is established between the "input" and the "exit" - the nature of the impact and the response of the system. To clarify the principle of its action, it is subjected to a large number of diverse influences. Any activity requires the transfer and processing of information, and the response of the system reflects a variety of choices. Thus, the uncertainty about the structure of the system, its capacity and the possibility of behavior correction depending on the state at the input (the initial state) is gradually eliminated. Using the principle of "black box" allows you to select the function of any system by the dynamics of its behavior. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject управление ua
dc.subject процесс физического воспитания ua
dc.subject системы управления ua
dc.subject строение изучаемой системы ua
dc.subject различные виды двигательной активности ua
dc.subject тренировочный процесс ua
dc.subject применение алгоритма ua
dc.subject управління ua
dc.subject процес фізичного виховання ua
dc.subject системи управління ua
dc.subject будова досліджуваної системи ua
dc.subject різні види рухової активності ua
dc.subject тренувальний процес ua
dc.subject застосування алгоритму ua
dc.subject management ua
dc.subject the process of physical education ua
dc.subject control systems ua
dc.subject the structure of the system under study ua
dc.subject various types of motor activity ua
dc.subject the training process ua
dc.subject the application of the algorithm ua
dc.title Функции и методы управления в процессе физического воспитания студентов ua
dc.title.alternative Функції і методи управління в процесі фізичного виховання студентів ua
dc.title.alternative Functions and methods of management in the process of physical education of students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу