Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябченко, В. Г.
dc.contributor.author Власенко, С. О.
dc.date.accessioned 2018-11-26T14:33:41Z
dc.date.available 2018-11-26T14:33:41Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Рябченко, В. Г. Теорія і методика тренувального процесу в спортивних іграх / В. Г. Рябченко, С. О. Власенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 3К (97). - С. 489-492. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21834
dc.description.abstract Стаття присвячена організації та проведенню учбово-тренувальних занять по спортивним іграм в умовах учбового закладу. Раціональна побудова тренувального процесу дозволяє поліпшити засвоєння теоретичного і практичного досвіду студентів які займаються спортивними іграми. В системі фізичного навчання та виховання студентів важливе місце займають спортивні ігри. До особливостей організації та змісту занять відносяться: неперервність та раптовість змін умов гри; швидка зміна оточення, що змушує гравців швидко оцінювати ситуацію; діяти ініціативно а також кмітливо та швидко. Кожен з тих, хто навчається, має свої особливі симпатії до футболу або гандболу, баскетболу або волейболу, регбі або тенісу, настільного тенісу або бадмінтону. Проте в програму учбових занять входять тільки деякі з перелічених ігрових видів спорту, кожен з яких має свої особливості та специфіку. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the organization and conducting of training and training sessions on sports games in the conditions of an educational institution. Rational construction of the training process allows you to improve the assimilation of the theoretical and practical experience of students engaged in sports games. In the system of physical education and upbringing of students an important place is occupied by sports games. The peculiarities of the organization and content of the classes include: continuity and suddenness of changes in the conditions of the game; quick change of environment that makes players quickly evaluate the situation; Acting initially and smartly and quickly. Each of the learners has its own special likes for football or handball, basketball or volleyball, rugby or tennis, table tennis or badminton. However, the curriculum includes only some of the listed sports games, each of which has its own peculiarities and specifics. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject теорія фізичної культури і спорту ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject студенти ua
dc.subject спортивні ігри ua
dc.subject the theory of physical culture and sport ua
dc.subject physical education ua
dc.subject students ua
dc.subject sports games ua
dc.title Теорія і методика тренувального процесу в спортивних іграх ua
dc.title.alternative Theory and methodology of the training process in sports games ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу