Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Діагностичне дослідження сформованості інформаційної культури студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ян Цзюнь
dc.date.accessioned 2018-11-26T14:12:19Z
dc.date.available 2018-11-26T14:12:19Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ян Цзюнь. Діагностичне дослідження сформованості інформаційної культури студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів / Ян Цзюнь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 110-114. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21828
dc.description.abstract У статті розкритий діагностичний етап формування інформаційної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. Розроблено методику діагностування рівнів сформованості інформаційної культури студентів із урахуванням структури означеного феномена за визначеними компонентами: орієнтаційно-мотиваційним, когнітивно-комунікативним, креативно-діяльнісним. Розроблено критерії та показники інформаційної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. За результатами констатувального експерименту надано якісні та кількісні характеристики високому, середньому та низькому рівням сформованості інформаційної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахового навчання. ua
dc.description.abstract The article reveals the diagnostic stage of the formation of the information culture of future teachers of musical art. A methodology for diagnosing the levels of information culture of students is developed, taking into account the structure of this phenomenon in certain components: orientation-motivational, cognitive-communicative, creative-activity. Сriteria and indicators of information culture of future teachers of musical art are developed. Based on the results of the qualifying experiment, qualitative and quantitative characteristics of the high, medium and low levels of informational culture of future teachers of musical art in the process of professional training were provided. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інформаційна культура ua
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва ua
dc.subject діагностика ua
dc.subject рівні ua
dc.subject методика ua
dc.subject information culture ua
dc.subject future teachers of musical art ua
dc.subject diagnostics ua
dc.subject level ua
dc.subject methodology ua
dc.subject.classification 378.137:016 ua
dc.title Діагностичне дослідження сформованості інформаційної культури студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics