ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Присяжнюк, С. І. | |
dc.date.accessioned | 2018-11-26T12:47:39Z | |
dc.date.available | 2018-11-26T12:47:39Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Присяжнюк, С. І. Фізичне виховання як визначальний чинник розумової працездатності студентів / С. І. Присяжнюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 3К (97). - С. 456-460. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21808 | |
dc.description.abstract | Студентське життя протікає в умовах постійно підвищеної нервової напруги. Серед причин виникнення цих ситуацій є наслідком навчання (відмінні від шкільних методів і організація навчання, які потребують значно вищої самостійності при опануванні навчального матеріалу; ломка старого стереотипу, який склався під час навчання у школі і формуванні нового, адекватного розпорядку навчального закладу; особиста відповідальність за отримання майбутнього фаху; інша методика оцінювання знань та умінь), невдоволеність життям, (інколи виникають конфлікти між студентом та викладачем); страх перед екзаменаційною сесією; поява нових турбот і клопоту пов’язаних з проживанням у гуртожитку; необхідність самообслуговування; самостійне ведення бюджету; планування часу тощо. | ua |
dc.description.abstract | Student's life proceeds under conditions of constantly increased nervous tension. Among the causes of these situations we can distinguish the following cases (other than school methods and organization studies, which require much higher autonomy in mastering academic material, breaking the old stereotype that emerged during schooling and the formation of new, appropriate regulations of the institution, personal responsibility for receiving future profession, other methods of assessment of knowledge and skills), dissatisfaction with life (sometimes conflicts arise between a student and a professor); fear of examinations; the emergence of new worries and hassle associated with living in a student hostel; need for self; selfmanagement of the budget; time planning and more. Scientists clarify constant increase in the number of school and university students, which are characterized by increased anxiety, self -confidence, capabilities, and emotional instability. Personal anxiety contribute to the negative impact on student’s behavior, study success and also on development of their adaptation opportunities in the conditions of the higher educational establishment. All these factors contribute to the development of neurosises among students, as well as diseases of cardiovascular, endocrine systems and g astrointestinal tract. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | адаптаційні можливості | ua |
dc.subject | студенти | ua |
dc.subject | нервове напруження | ua |
dc.subject | вищий навчальний заклад | ua |
dc.subject | фізична культура | ua |
dc.subject | фізичне виховання | ua |
dc.subject | захворювання | ua |
dc.subject | adaptation | ua |
dc.subject | students | ua |
dc.subject | nervous tension | ua |
dc.subject | higher educational establishment | ua |
dc.subject | physical culture | ua |
dc.subject | physical training | ua |
dc.subject | disease | ua |
dc.title | Фізичне виховання як визначальний чинник розумової працездатності студентів | ua |
dc.title.alternative | Physical training as the determine factor of student’s intellectual efficiency | ua |
dc.type | Article | ua |