Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема художньої комунікаціїї у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжоу Геян
dc.date.accessioned 2018-11-26T12:30:28Z
dc.date.available 2018-11-26T12:30:28Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Чжоу Геян. Проблема художньої комунікаціїї у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики / Чжоу Геян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 64-69. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21797
dc.description.abstract У статті подано аналіз проблем художньої комунікації крізь призму фахової підготовки майбутнього вчителя музики. Розкривається сутність та специфіка комунікаційних процесів в музичному мистецтві та освіті. Охарактеризовано основні різновиди музичної комунікації, до яких віднесено музичну творчість, музичне виконавство, музичне сприйняття. Обґрунтовано пріоритетність діалогічного принципу в процесі пізнання та відтворення музичних явищ. Інтонаційність розглядається як визначальний чинник музичної комунікації. Висвітлюються проблеми набуття досвіду музично-виконавської інтерпретації. Процес сприймання музичних явищ визначається як спосіб взаємодії особистості зі світом. Підкреслюється важливість мотиваційно-ціннісних орієнтацій майбутнього фахівця. ua
dc.description.abstract The article analyzes the problems of artistic communication through the prism of the professional training of the future music teacher. The basis of communication in the system of music education is the exchange of artistic information and creative activity. The essence and specifics of communication processes in musical art and education are revealed. The main types of musical communication are described, which include the musical creativity, musical performance and musical perception. The priority of the dialogical principle in the process of knowing and reproducing of musical phenomena is grounded, the differences between explanations and understanding are outlined. Intonation is seen as a determining factor in musical communication. The problems of acquiring the experience of musical-performing interpretation are highlighted. In this regard, attention is drawn to the need to study the preconditions and factors for the formation of the author's concept. The individual-personal character of musical phenomena perception processes is revealed, which is defined as a way of interaction of man with the world. The importance of motivational and value orientations for the formation of an independent, artistically developed creative personality of the future teacher is emphasized. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject комунікація ua
dc.subject музичне мистецтво ua
dc.subject фахова підготовка ua
dc.subject творча діяльність ua
dc.subject інтерпретація ua
dc.subject музичний твір ua
dc.subject пізнання ua
dc.subject communication ua
dc.subject musical art ua
dc.subject professional preparation ua
dc.subject creative activity ua
dc.subject interpretation ua
dc.subject musical composition ua
dc.subject cognition ua
dc.subject.classification 371.134 ua
dc.title Проблема художньої комунікаціїї у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу