Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Зміст комунікативних умінь студентів України та Китаю у вокально-ансамблевій діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чень Цзяньїн
dc.date.accessioned 2018-11-26T12:27:23Z
dc.date.available 2018-11-26T12:27:23Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Чень Цзяньїн. Зміст комунікативних умінь студентів України та Китаю у вокально-ансамблевій діяльності / Чень Цзяньїн // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 69-75. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21796
dc.description.abstract У статті актуалізовано проблему формування комунікативних умінь студентів України і Китаю; акцентовано увагу на мовних та етнокультурних відмінностях, що впливають на якість комунікативного процесу як у навчальній, так і у виконавській діяльності вокального ансамблю. Розроблено структуру комунікативних умінь студентів України і Китаю, що складає: мотиваційний, перцептивний, інформаційний, інтерактивний, експресивний змістові блоки. Кожен блок містить відповідні уміння, котрі сприяють формуванню нових взаємин, дієвому ставленню не лише до вокально-ансамблевої діяльності, а й до себе в цій діяльності. Враховано необхідність усвідомлення студентами відмінностей національної специфіки комунікативного процесу України та Китаю, що знаходить прояв у вмінні орієнтуватись в етнокультурних невербальних особливостях міжособистісної комунікації. Детально розкрито комплекс психологічних механізмів, що становлять підґрунтя комунікативних умінь, зокрема афіліацію, ідентифікацію, сприйняття, розуміння, емпатію, рефлексію, невербальну поведінку, психологічний контакт, встановлення і врахування особистих меж, фасцінацію тощо. ua
dc.description.abstract The article actualized the problem of formation of communicative skills of Ukrainian and Chinese students; emphasis is placed on language and ethno-cultural differences that affect the quality of the communicative process both in learning and in performing activities. The structure of communicative skills of Ukrainian and Chinese students’ is developed: motivational, perceptual, informational, interactive, expressive content blocks. Each block contains appropriate skills that contribute to the formation of new relationships, effective attitude not only to the vocal-ensemble activity, but also to itself in this activity. The need for students to be aware of the differences in the national specifics of the communicative process of different countries, in particular, Ukraine and China, is manifested in the ability to orientate itself in ethnocultural nonverbal features of interpersonal communication. The complex of psychological mechanisms, which form the basis of communicative skills, is described in detail: the affiliation, identification, perception, understanding, empathy, reflexion, nonverbal behavior, psychological contact, establishment and consideration of personal limits, fading, etc. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject структура комунікативних умінь ua
dc.subject змістові блоки ua
dc.subject вокально- ансамблева діяльність ua
dc.subject національна специфіка комунікативного процесу ua
dc.subject психологічні механізми міжособистісної комунікації ua
dc.subject structure of communicative skills ua
dc.subject content blocks ua
dc.subject vocal-ensemble activity ua
dc.subject national specificity of communicative process ua
dc.subject psychological mechanisms of interpersonal communication ua
dc.subject.classification 378.064.3(477+510):784.96 ua
dc.title Зміст комунікативних умінь студентів України та Китаю у вокально-ансамблевій діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу