Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Цілісність, систематичність та послідовність інструментальної підготовки в навчанні скрипаля-початківця

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Буханєвич, В. В.
dc.date.accessioned 2018-11-26T11:29:55Z
dc.date.available 2018-11-26T11:29:55Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Буханєвич, В. В. Цілісність, систематичність та послідовність інструментальної підготовки в навчанні скрипаля-початківця / В. В. Буханєвич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 132-137. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21788
dc.description.abstract У статті визначено сутність цілісності, систематичності та послідовності в навчанні скрипаля-початківця як фундаментальних принципів інструментальної підготовки; обґрунтовано забезпечення ефективної організації початкового етапу навчання гри на скрипці, направленого на розвиток образно-художнього й інструментально-виконавського мислення як цілісної системи виконавської підготовки, розглянуто особливості роботи виконавського апарату як єдиного кінематичного ланцюга; розкрито основні вимоги, що забезпечують систематичність та послідовність початкового навчання гри на скрипці: логічність та узгодженість навчального процесу, формування системи знань умінь і навичок на основі розуміння їх взаємозв’язку, ретельне планування роботи з учнем з урахуванням його індивідуальних особливостей та виокремленням в матеріалі найбільш важливого, доступність змісту та форм навчання, опору на міжпредметні зв’язки, постійний контроль для своєчасного оцінювання якості засвоєння навчального матеріалу. ua
dc.description.abstract The article defines the essence of the integrity, systematic and consistency of the trainings of the beginner violinist as the fundamental principles of instrumental training; it is substantiated that effective organization of the initial stage of the study of the play the violin aimed at the development of figurative-artistic and instrumental-performing thinking as an integrated system of performing training is substantiated; the features of the work of the executive apparatus as a single kinematic chain are considered; the basic requirements that ensure the systematic and consistent sequence of the initial study of the game on the violin are revealed: the logic and coherence of the educational process, the formation of a system of knowledge, skills and abilities on the basis of understanding their interconnection, careful planning of work with the student with taking into account its individual features and the emphasis in material of the most important, the availability of content and forms of instruction, the reliance on interpersonal relations, сonstant control for timely assessment of the quality of learning material. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інструментальна підготовка ua
dc.subject скрипаль-початківець ua
dc.subject образно-художнє мислення ua
dc.subject інструментально-виконавське мислення ua
dc.subject цілісність ua
dc.subject систематичність ua
dc.subject послідовність ua
dc.subject the instrumental training ua
dc.subject the beginner violinist ua
dc.subject figurative artistic thinking ua
dc.subject instrumental-performing thinking ua
dc.subject integrity ua
dc.subject systematic ua
dc.subject consistency ua
dc.subject.classification 780.614.331:7.071.2 ua
dc.title Цілісність, систематичність та послідовність інструментальної підготовки в навчанні скрипаля-початківця ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу