У статті розглядається актуальна тема, яка стосується сьогодення, а саме те, що у фізичному вихованні дітей та молоді в основному закладено статевий диморфізм, що базується на біологічних відмінностях між чоловіками і жінками. Підвищення рейтингу здоров’я в системі цінностей особистості є необхідною умовою для успішної реалізації мети і завдань фізичної культури учнівської молоді. Заняття з фізичної культури, спираючись на гендерний підхід, повинні будуватися з урахуванням гендерних особливостей тих хто займається, актуалізуючи їх гендерні ролі, формуючи розуміння про призначення чоловіка і жінки в суспільстві та регуляцію навантажень під час занять. Гендерні ролі, мають надзвичайно велике значення для нормальної соціалізації підростаючої особистості серед безлічі засвоюваних нею ж ролей.
В статье рассматривается актуальная тема, которая касается современности, а именно то, что в физическом воспитании детей и молодежи в основном заложены половой диморфизм, основанный на биологических различиях между мужчинами и женщинами. Повышение рейтинга здоровья в системе ценностей личности является необходимым условием для успешной реализации целей и задач физической культуры учащейся молодежи. Занятия по физической культуре, опираясь на гендерный подход, должны строиться с учетом гендерных особенностей тех кто занимается, актуализируя их гендерные роли, формируя понимание о назначении мужчины и женщины в обществе и регуляцию нагрузок во время занятий. Гендерные роли, имеют чрезвычайно большое значение для нормальной социализации подрастающей личности среди множества усваиваемых им же ролей.
The article deals with an actual topic that concerns the present, namely, that in the physical education of children and young people, there is basically a sexual dimorphism based on biological differences between men and women. Increasing the rating of health in the system of values of the individual is a prerequisite for the successful realization of the goals and objectives of physical culture of student youth. Physical training based on a gender perspective should be based on the gender of those who engage in, actualizing their gender roles, forming an understanding of the appointment of men and women in society and the regulation of workloads. Gender roles are extremely important for the normal socialization of the growing personality among the many assimilated roles of her.