Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вивчення і використання фітнес-йоги в процесі фізичного виховання студентів спеціально-медичних груп у ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Підвальна, О. В.
dc.contributor.author Булейченко, О. В.
dc.date.accessioned 2018-11-26T09:14:50Z
dc.date.available 2018-11-26T09:14:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Підвальна, О. В. Вивчення і використання фітнес-йоги в процесі фізичного виховання студентів спеціально-медичних груп у ВНЗ / О. В. Підвальна, О. В. Булейченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 3К (97). - С. 408-412. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21767
dc.description.abstract У статті відображено особливості використання фітнес-йоги як одного із засобів здоров'язбереження та підвищення мотивації до занять з фізичного виховання та спонукання до здорового способу життя. Аналізуючи результати педагогічних спостережень, робляться висновки та надаються рекомендації з приводу використання у навчально-виховному процесі та самостійних занять фітнес-йоги, з урахуванням індивідуальних фізіологічних можливостей та фізичного стану студентів. ua
dc.description.abstract The article describes the features of using fitness yoga as one of the means of health preservation and enhancement of motivation for physical education classes and encouragement to a healthy lifestyle. Purpose of the study. The rationale of fitness yoga as one of the effective methods for improving the psychophysical state and psychosocial health of students of special medical groups in training and recreational classes in physical culture. Analyzing the results of pedagogical observations, conclusions and recommendations are made regarding the use of fitness yoga in the educational process and independent exercises, considering the individual physiological possibilities and the physical condition of students. Conclusions. As a result of pedagogical observation, it has been established that yoga classes, as one of the means, health preservation, take place in the curriculum for university students. Yoga classes affect every part of the body, stretching and toning the muscles and joints, the spine and the entire musculoskeletal system. Classes positively affect the emotional and psychological state, remove both physical and mental overload. They are suitable for both healthy students and for students who belong to specially-medical groups. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject спеціально-медична група ua
dc.subject здоров'язбереження ua
dc.subject фітнес-йога ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject special-medical group ua
dc.subject healthcare ua
dc.subject fitness yoga ua
dc.subject motivation ua
dc.title Вивчення і використання фітнес-йоги в процесі фізичного виховання студентів спеціально-медичних груп у ВНЗ ua
dc.title.alternative Study and use of fitness yoga in the process of physical education of students of special medical groups in universities ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу