ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тітова, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-11-14T12:48:45Z | |
dc.date.available | 2018-11-14T12:48:45Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Тітова, О. В. Інклюзивне навчання математики як потреба сьогодення / О. В. Тітова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 19. – С. 58-62. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21680 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему навчання учнів з особливими потребами в умовах інклюзії,проаналізовано статистичні дані і виявлено кількість дітей з особливими освітніми потребами. Проаналізовано закон “Про освіту” та встановлено, що діти з особливими потребами мають право навчатися у звичайних загальноосвітніх закладах. Вивчено в чому полягає основний принцип діяльності інклюзивної школи. Виділено форми інклюзивного навчання та основні інклюзивно-педагогічні компетенції, необхідні вчителю, який має в класі дитину з особливостями психофізичного розвитку Визначено в чому полягає проблема навчання учнів з особливими потребами в умовах інклюзії. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the problem of teaching students with special needs in conditions of inclusion, analyzes statistical data and identifies the number of children with special educational needs. The law “On Education” is analyzed and it is established that children with special needs have the right to study in ordinary general educational institutions. The study of what is the main principle of the activity of an inclusive school is studied. The forms of inclusive education and the main inclusive and pedagogical competencies necessary for the teacher who has a child with a particular psychophysical development in the class are identified. The problem of teaching students with special needs in the conditions of inclusion is determined. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | особа з особливими освітніми потребами | ua |
dc.subject | інклюзивне навчання | ua |
dc.subject | індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами | ua |
dc.subject | інклюзивний підхід | ua |
dc.subject | форми інклюзивного навчання | ua |
dc.subject | інклюзивна школа | ua |
dc.subject | інклюзивно-педагогічні компетенції | ua |
dc.subject | person with special educational needs | ua |
dc.subject | inclusive education | ua |
dc.subject | individual program of development of a person with special educational needs | ua |
dc.subject | inclusive approach | ua |
dc.subject | forms of inclusive education | ua |
dc.subject | inclusive school | ua |
dc.subject | inclusive and pedagogical competencies | ua |
dc.subject.classification | 376.016:51 | ua |
dc.title | Інклюзивне навчання математики як потреба сьогодення | ua |
dc.title.alternative | Inclusive teaching of mathematics as the needs of the present | ua |
dc.type | Article | ua |