Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Інклюзивне навчання математики як потреба сьогодення

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Тітова, О. В.
dc.date.accessioned 2018-11-14T12:48:45Z
dc.date.available 2018-11-14T12:48:45Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Тітова, О. В. Інклюзивне навчання математики як потреба сьогодення / О. В. Тітова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 19. – С. 58-62. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21680
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему навчання учнів з особливими потребами в умовах інклюзії,проаналізовано статистичні дані і виявлено кількість дітей з особливими освітніми потребами. Проаналізовано закон “Про освіту” та встановлено, що діти з особливими потребами мають право навчатися у звичайних загальноосвітніх закладах. Вивчено в чому полягає основний принцип діяльності інклюзивної школи. Виділено форми інклюзивного навчання та основні інклюзивно-педагогічні компетенції, необхідні вчителю, який має в класі дитину з особливостями психофізичного розвитку Визначено в чому полягає проблема навчання учнів з особливими потребами в умовах інклюзії. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of teaching students with special needs in conditions of inclusion, analyzes statistical data and identifies the number of children with special educational needs. The law “On Education” is analyzed and it is established that children with special needs have the right to study in ordinary general educational institutions. The study of what is the main principle of the activity of an inclusive school is studied. The forms of inclusive education and the main inclusive and pedagogical competencies necessary for the teacher who has a child with a particular psychophysical development in the class are identified. The problem of teaching students with special needs in the conditions of inclusion is determined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject особа з особливими освітніми потребами ua
dc.subject інклюзивне навчання ua
dc.subject індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами ua
dc.subject інклюзивний підхід ua
dc.subject форми інклюзивного навчання ua
dc.subject інклюзивна школа ua
dc.subject інклюзивно-педагогічні компетенції ua
dc.subject person with special educational needs ua
dc.subject inclusive education ua
dc.subject individual program of development of a person with special educational needs ua
dc.subject inclusive approach ua
dc.subject forms of inclusive education ua
dc.subject inclusive school ua
dc.subject inclusive and pedagogical competencies ua
dc.subject.classification 376.016:51 ua
dc.title Інклюзивне навчання математики як потреба сьогодення ua
dc.title.alternative Inclusive teaching of mathematics as the needs of the present ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics