ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Мініч, Л. В. | |
dc.contributor.author | Благодаренко, Л. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2018-11-14T12:33:19Z | |
dc.date.available | 2018-11-14T12:33:19Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Мініч, Л. В. Адаптаційні навчальні програми у підготовці іноземних студентів з фізики / Л. В. Мініч, Л. Ю. Благодаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 19. – С. 20-27. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21670 | |
dc.description.abstract | У статті досліджується проблема підготовки студентів-іноземців в педагогічних університетах. Виокремлено негативні чинники, які суттєво впливають на якість одержуваної студентами-іноземцями освіти. Зазначено, що необхідно шукати шляхи підвищення привабливості педагогічної вищої освіти для студентів-іноземців в умовах жорсткої глобальної конкуренції. Встановлено, що одним з ефективних підходів до організації підготовки студентів-іноземців на рівні бакалавра є створення і впровадження гнучких адаптаційних навчальних програм, які передбачають навчання іноземних студентів першого та другого курсів в спеціальних групах по ряду найбільш складних для них дисциплін. Констатовано, що однією з найважливіших причин зниження рівня фізичної освіти у студентів-іноземців є навчання в умовах використання нерідної мови. Запропоновано принципи навчання нерідною мовою в умовах використання гнучких адаптаційних програм, а саме: знижений темп лекцій, детальний опис основ курсу, візуалізація фізичних явищ, використання спрощеної фізичної мови, використання мови-посередника, підготовка спеціального методичного забезпечення. Наголошено, що вкрай необхідним є створення спеціальних підручників та навчальних посібників для іноземних студентів, розроблених з урахуванням вимог теорії підручника нерідною мовою. Зазначено, що бажані для застосування спеціальні навчальні посібники у вигляді опорних конспектів. Такі посібники і навчально-методичні розробки мають виступати в ролі додатків до базового підручника і адаптувати його до потреб іноземних студентів, а тому вони повинні бути результатом спільної праці фізиків і лінгвістів. Показано, що створення і використання гнучких адаптаційних програм значно впливає на підвищення якості підготовки іноземних студентів з фізики. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the problem of preparation of foreign students in pedagogical universities. The negative factors that significantly affect the quality of education received by foreign students are highlighted. It is noted that it is necessary to look for ways to increase the attractiveness of higher education pedagogy for foreign students in the face of severe global competition. It is established that one of the effective approaches to organizing the preparation of foreign students at the level of the bachelor’s degree is the creation and implementation of flexible adaptation curricula that provide for the training of foreign students of the first and second year in special groups on a number of the most difficult disciplines for them. It is stated that one of the most important reasons for reducing the level of physical education of foreign students is to study in the use of non-native language. The principles of non-language learning in the use of flexible adaptation programs are proposed, namely: reduced rate of lectures, detailed description of the course course, visualization of physical phenomena, use of simplified physical language, use of intermediate language, preparation of special methodological support. It was emphasized that the creation of special textbooks and manuals for foreign students, developed in accordance with the requirements of the theory of the textbook in a non-spoken language, is extremely necessary. It is noted that it is desirable to use special training manuals in the form of reference notes. Such manuals and teaching materials should act as annexes to the basic textbook and adapt it to the needs of foreign students, and therefore they should be the result of the joint work of physicists and linguists. It is shown that the creation and use of flexible adaptation programs greatly influences the quality of the training of foreign students in physics. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | студенти-іноземці | ua |
dc.subject | навчання нерідною мовою | ua |
dc.subject | національно-регіональні особливості студентського контингенту | ua |
dc.subject | гнучкі адаптаційні навчальні програми | ua |
dc.subject | foreign students | ua |
dc.subject | non-native language teaching | ua |
dc.subject | national-regional peculiarities of the student contingent | ua |
dc.subject | flexible adaptation curricula | ua |
dc.subject.classification | 378.371:53 | ua |
dc.title | Адаптаційні навчальні програми у підготовці іноземних студентів з фізики | ua |
dc.title.alternative | Adaptive training programs in the preparation of foreign students in physics | ua |
dc.type | Article | ua |