ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Василенко, С. Л. | |
dc.date.accessioned | 2018-11-14T12:24:23Z | |
dc.date.available | 2018-11-14T12:24:23Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Василенко, С. Л. Інноваційні моделі навчання майбутнього учителя в сучасній освіті / С. Л. Василенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 19. – С. 10-15. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21667 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основні моделі навчання, які є ефективними у підготовці майбутніх учителів в сучасній педагогічний вищій школі, а також інноваційні освітні технології. Наголошено, що у процесі створення освітньої моделі підготовки майбутнього учителя, необхідно комплексно підходити до реалізації функціонування і взаємодії її компонентів, а також враховувати необхідність цілісного та цільового перегляду методів і технологій навчання. Зазначено, що одним з ефективних інноваційних підходів до підготовки майбутнього учителя є продуктивне навчання, яке забезпечує наявність професійних, дієвих, міцних, сформованих на належному рівні знань та умінь. Особливо відзначено, що завдання та цілі продуктивного навчання певною мірою збігається з вимогами компетентнісного підходу, оскільки продуктивне навчання реалізує ідею активної самостійної навчальної діяльності студента і передбачає чітку націленість на реальний, конкретний кінцевий результат, одержаний студентом у ході пізнавальної діяльності. Констатовано, що в умовах продуктивного навчання освітні технології у повній мірі мають відповідати його завданням. Тому з урахуванням глобальної інформатизації і особливостей сучасного освітнього середовища, слід застосовувати у навчально-виховному процесі інформаційні навчальні системи, засновані на адаптивних технологіях навчання, які мають ряд суттєвих переваг порівняно з традиційними підходами. Відзначено, що пошук нових освітніх моделей у підготовці майбутніх учителів є ключовою проблемою, оскільки від фахової компетентності учителів залежить стан справ в освіті й суспільстві в цілому. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the main models of teaching that are effective in preparing future teachers in the modern pedagogical high school, as well as innovative educational technologies. It is noted that one of the effective approaches to the preparation of the future teacher is productive training, which ensures the availability of professional, effective, solid, well-formed knowledge and skills. It has been stated that in conditions of productive education, educational technologies should fully correspond to its tasks. Therefore, taking into account global informatization and features of the modern educational environment, information education systems based on adaptive learning technologies, which have a number of significant advantages over traditional approaches, should be used in the educational process. It is noted that the search for new educational models in the training of future teachers is a key issue, since the state of affairs in education and in society as a whole depends on the professional competence of teachers. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | освітня модель | ua |
dc.subject | продуктивне навчання | ua |
dc.subject | адаптивні системи навчання | ua |
dc.subject | науково-педагогічна освіта | ua |
dc.subject | educational model | ua |
dc.subject | productive learning | ua |
dc.subject | adaptive systems of education | ua |
dc.subject | scientific and pedagogical education | ua |
dc.subject.classification | 378. 371: 53 | ua |
dc.title | Інноваційні моделі навчання майбутнього учителя в сучасній освіті | ua |
dc.title.alternative | Innovative models of teaching future teachers in modern education | ua |
dc.type | Article | ua |