ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Бурдаєв, К. В. | |
dc.contributor.author | Гвоздак, А. П. | |
dc.date.accessioned | 2018-11-14T12:01:17Z | |
dc.date.available | 2018-11-14T12:01:17Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Бурдаєв, К. В. Морфологічні особливості дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху / К. В. Бурдаєв, А. П. Гвоздак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 9 (103). - С. 26-31. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21663 | |
dc.description.abstract | Представлена інформація щодо морфологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху. В експерименті прийняло участь 68 школярів, які навчаються у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для дітей зі зниженим слухом. Співвідношення довжини тіла, маси тіла та обхвату грудної клітини дітей з вадами слуху з нормативними показниками дало можливість встановити, що серед дітей з вадами слуху 7 і 8 років лише по 25,0% мають гармонійний фізичний розвиток, серед дітей 9 років – 52,6%, а серед 10-річних дітей – 29,4%. Тобто, частина дітей з вадами слуху, які характеризуються гармонійним фізичним розвитком змінюється хвилеподібно і чіткої закономірності у рівні гармонійності фізичного розвитку даного контингенту дітей не простежується. Незважаючи на великий інтерес дослідників з проблеми й отримані результати, проблема формування статодинамічної постави дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі фізичного виховання не вирішена. Про це свідчить і той факт, що в спеціальній літературі нами було знайдено всього декілька робіт у даному напрямку. | ua |
dc.description.abstract | Представлена информация о морфологических особенностях детей младшего школьного возраста с нарушениями слуха. В эксперименте приняло участие 68 школьников, которые учились в специальных общеобразовательных учебных заведениях для детей с нарушением слуха. Сопоставление длины и массы тела, окружности грудной клетки детей с нарушениями слуха с нормативными показателями позволило установить, что среди детей с нарушениями слуха 7 и 8 лет, только по 25,0% имеют гармоничное физическое развитие, среди детей 9 лет – 52,6%, а среди 10-летних детей – 29,4%. То есть часть детей с нарушениями слуха, которые характеризуются гармоничным физическим развитием меняется волнообразно и четкой закономерности в уровне гармоничности физического развития данного контингента детей не прослеживается. Несмотря на большой интерес исследователей по рассматриваемой проблеме и полученные результаты, проблема формирования статодинамической осанки детей младшего школьного возраста с нарушениями слуха в процессе физического воспитания не решена. Об этом свидетельствует и тот факт, что в специальной литературе нами было найдено всего несколько работ в данном направлении. | ua |
dc.description.abstract | The information on the morphological features of children of primary school age with hearing impairment is presented. In the experiment took part 68 schoolchildren, who studied in special general educational institutions for children with deafened hearing. Comparison of the length and weight of the body, the circumference of the chest of children with hearing impairments with the normative indicators made it possible to establish that in children with hearing disabilities of 7 and 8 years, only 25,0% have harmonious physical development, among children of 9 years – 52,6% , and among the 10-year-olds, 29,4%. Some of the children with hearing impairments that are characterized by harmonious physical development vary in a wave-like manner and a clear pattern in the level of harmony in the physical development of this contingent of children is not traced. Despite the great interest of researchers on the issue raised and the results obtained, the problem of the formation of static-dynamic posture of children of primary school age with hearing impairments in the process of physical education has not been solved. This is evidenced by the fact that in the special literature we found only a few works in this direction. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | школярі | ua |
dc.subject | вади слуху | ua |
dc.subject | адаптивне фізичне виховання | ua |
dc.subject | морфологічні особливості | ua |
dc.subject | школьники | ua |
dc.subject | нарушения слуха | ua |
dc.subject | адаптивное физическое воспитание | ua |
dc.subject | морфологические особенности | ua |
dc.subject | schoolchildren | ua |
dc.subject | hearing impairment | ua |
dc.subject | adaptive physical education | ua |
dc.subject | morphological features | ua |
dc.subject.classification | 572.7-057.87-056.263 | ua |
dc.subject.classification | 376-056.263 | ua |
dc.title | Морфологічні особливості дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху | ua |
dc.type | Article | ua |