Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сторітеллінг на уроках літературного читання у роботі з учнями, які мають порушення інтелектуального розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Ніна Павлівна
dc.contributor.author Яцемірська, Тетяна Павлівна
dc.date.accessioned 2018-11-12T12:49:36Z
dc.date.available 2018-11-12T12:49:36Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кравець, Н. П. Сторітеллінг на уроках літературного читання у роботі з учнями, які мають порушення інтелектуального розвитку / Н. П. Кравець, Т. П. Яцемірська // Початкова освіта : історія, проблеми, перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої Дню початкової освіти, м. Ніжин, 19 жовтня 2018 року / За ред. Є. І. Коваленко, упоряд. Н. В. Білоусова. - Ніжин : НДУ імені М. Гоголя, 2018. - С. 143-145. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21626
dc.description.abstract Молодшим школярам з порушеннями інтелектуального розвитку притаманні значні порушення діалогічного й монологічного мовлення. Застосування на уроках літературного читання технологій сторітеллінгу і фреш допоможе сформувати у школярів уміння спілкуватися, насамперед уміння діалогічного й монологічного мовлення. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Ніжин : НДУ імені М. Гоголя ua
dc.subject учні з порушеннями інтелектуального розвитку ua
dc.subject урок літературного читання ua
dc.subject сторітеллінг ua
dc.subject фреш ua
dc.title Сторітеллінг на уроках літературного читання у роботі з учнями, які мають порушення інтелектуального розвитку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу