Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретико-методичні основи корекційно-профілактичних технологій фізичного виховання студентів з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Випасняк, І. П.
dc.date.accessioned 2018-11-06T08:46:07Z
dc.date.available 2018-11-06T08:46:07Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Випасняк, І. П. Теоретико-методичні основи корекційно-профілактичних технологій фізичного виховання студентів з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату / І. П. Випасняк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 5 (99). - С. 50-57. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21574
dc.description.abstract У роботі представлена інформація про концепцію профілактики та корекції функціональних порушень опорно-рухового апарату студентів в процесі фізичного виховання. До передумов розробки концепції профілактики й корекції функціональних порушень опорно-рухового апарату студентів в процесі фізичного виховання ми віднесли соціально-педагогічні, особистісні й біологічні. Розроблена нами концепція – це сукупність поглядів, що об’єднані фундаментальним задумом, провідна ідея й мета. Для реалізації теоретичних положень концепції нами розроблено технології профілактики й корекції функціональних порушень опорно-рухового апарату студентів в процесі фізичного виховання. Технологія корекції порушень постави студентів з урахуванням виявленого стану її біогеометричного профілю, показників гоніометрії тіла та фізичної підготовленості включає три етапи – підготовчий, корегуючий, підтримувальний, кожен з яких вирішував відповідні завдання й передбачав застосування п’ятнадцяти комплексів фізичних вправ різної цільової спрямованості. Складовою частиною розробленої технології є педагогічний контроль, що дозволяє спостерігати, вимірювати та оцінювати показники біогеометричного профілю постави, гоніометрії тіла, а також фізичної підготовленості студентів у процесі фізичного виховання. Технологія корекції тілобудови студентів в процесі фізичного виховання з урахуванням рівня стану біогеометричного профілю постави базується на структурних компонентах: організаційному, діагностичному, методичному, контрольно-корекційному, інформаційному та результативному. Технологія складається з підготовчого, корекційного, підтримуючого етапів, включає 5 блоків фізичних вправ та інформаційно -методичну систему «Рerfectum corpus» ua
dc.description.abstract The paper presents information on the conception of the prevention and correction of functional disorders of the musculoskeletal system of students in the process of physical education. The prerequisites for the development of the conception of the prevention and correction of functional disorders of the musculoskeletal system of students in the process of physical education we classified into the socio-pedagogical, personal and biological ones. The elaborated conception is a set of views united by a fundamental idea, leading idea and the purpose. To implement the theoretical provisions of the conception, we developed technologies for the prevention and correction of functional disorders of the musculoskeletal system of students in the process of physical education. The technology of the correction of the students’ posture disorders, taking into account the revealed state of its biogeometric profile, the parameters of body goniometry and physical fitness, includes three stages – the preparatory, corrective and supporting ones, each solving the corresponding tasks and ensuring the application of fifteen sets of physical exercises of different target orientation. An integral part of the developed technology is the pedagogical control, which allows to measure and evaluate the indicators of the biogeometric profile of posture, body goniometry, and physical fitness of students in the process of physical education. The technology of the correction of the students’ physique in the process of physical education, taking into account the level of the state of the biogeometric profile of the posture, is based on the structural components: the organizational, diagnostic, methodical, control-corrective, informative and effective ones. The technology consists of the preparatory, corrective and supporting stages, and includes 5 blocks of physical exercises and the information-methodical system “Perfectum Corpus”. Prospects for further research are related to the development of a scientifically based program for correcting the physique of female students, taking into account the level of the state of the biogeometric posture profile. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject студенти ua
dc.subject функціональні ua
dc.subject порушення ua
dc.subject опорно-рухового апарату ua
dc.subject тілобудова ua
dc.subject профілактика ua
dc.subject корекція ua
dc.subject функціональні порушення ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject students ua
dc.subject functional disorders ua
dc.subject musculoskeletal system ua
dc.subject physique ua
dc.subject prevention ua
dc.subject correction ua
dc.subject unctional disorders ua
dc.subject physical education ua
dc.title Теоретико-методичні основи корекційно-профілактичних технологій фізичного виховання студентів з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics