Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості соціального розвитку дітей молодшого шкільного віку з різним рівнем рухової активності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сергієнко, В. П.
dc.date.accessioned 2018-11-05T13:47:00Z
dc.date.available 2018-11-05T13:47:00Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сергієнко, В. П. Особливості соціального розвитку дітей молодшого шкільного віку з різним рівнем рухової активності / В. П. Сергієнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 5 (99). - С. 150-153. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21558
dc.description.abstract В статті представлено дані вивчення рівня соціального розвитку дітей молодшого шкільного віку, які мають різний рівень рухової активності. Виявлено, що діти з різним рівнем рухової активності мають значні відмінності у соціальному розвитку. Вивчення рівня соціального розвитку обстежуваного контингенту школярів свідчить про те, що школярі, які систематично займаються у спортивних секціях, мають вищий рівень психічного розвитку, сформовану мотивацію та морально-етичну орієнтацію, легше комунікують з однолітками, ніж школярі, які займаються фізичною культурою виключно в школі або ж окрім обов’язкових уроків фізичної культури самостійно виконують фізичні вправи. ua
dc.description.abstract The purpose of the article is to determine the features of social development of primary school age pupils who have different levels of motor activity. The methods such as analysis and synthesis of scientific literature, sociological research methods (questionnaire) were used on the research. The most important factors of social development of the child is its social environment, that is, family and school environment. Data of scientific literature indicate that employment of children in groups and sports clubs have a positive impact not only on indicators of physical development and physical fitness of students, but also their social development. It has been found that children with different levels of motor activity have differences in social development. Positive influence of extracurricular motor activity on indicators of psychic development, motivation, moral and ethical orientation is established. Prospects for further .research are finding ways to attract children with low social development to extracurricular activities in karate, as well as studying the impact of these classes on their social development indicators ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject молодший шкільний вік ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject рухова активність ua
dc.subject primary school age pupils ua
dc.subject socialization ua
dc.subject physical education ua
dc.subject motor activity ua
dc.title Особливості соціального розвитку дітей молодшого шкільного віку з різним рівнем рухової активності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу