Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Впровадження методики диференціації фізичних навантажень у фізичному вихованні учнів 7-х класів з урахуванням рівня біологічного розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пятисоцька, С. С.
dc.contributor.author Жерновнікова, Я. В.
dc.date.accessioned 2018-10-30T13:42:56Z
dc.date.available 2018-10-30T13:42:56Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Пятисоцька, С. С. Впровадження методики диференціації фізичних навантажень у фізичному вихованні учнів 7-х класів з урахуванням рівня біологічного розвитку / С. С. Пятисоцька, Я. В. Жерновнікова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018 – Вип. 7 (101). – С. 76-79. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21485
dc.description.abstract Статтю присвячено обґрунтуванню ефективності методики диференційованого підбору навантажень при вихованні фізичних якостей учнів основної школи на уроках фізичної культури. Для того, щоб обрати навантаження оптимальної величини, яке б сприяло розвитку рухових здібностей, пропонується визначати рівень біологічного розвитку. Досліджено групу учнів 7-х класів протягом навчального року. Результати дослідження показали, що розвиток фізичних здібностей у дітей відбувається нерівномірно, у дітей одного календарного віку вони суттєво розрізняються. Впровадження експериментальної методики в основній групі дозволило підвищити рівень розвитку рухових якостей дітей. Порівняльний аналіз результатів контрольної і основної груп дозволив встановити, що за показниками сили верхніх кінцівок, гнучкості, витривалості та спритності учні основної групи випереджають учнів контрольної. За рівнем розвитку бистроти в обох групах відбувся позитивний приріст, однак ці зміни мали недостовірний характер. Це зумовлено більш раціональним підбором вправ та розміру навантажень в основній групі, що засноване на врахуванні рівня біологічного розвитку дітей та відповідному рівні фізичної підготовленості. ua
dc.description.abstract Article is devoted to the substantiation of the effectiveness of the method of differentiated selection of loads in the education of physical qualities of pupils of the main school at the lessons of physical culture. In order to choose the optimal load, which would contribute to the development of motor abilities, it is proposed to determine the level of biological development. 90 schoolchildren of 7 classes were tested, 50 of them girls and 40 boys. Physical characteristics of speed, strength, endurance, agility and flexibility are determined. In all tests, students were tested at the beginning and at the end of the school year. Statistical processing of the results of testing the physical qualities of schoolchildren was carried out using the computer program STATISTICA 6.0 (StatSoft Inc., USA). Quantitative indicators are presented as the mean of the arithmetic mean and its standard error ( X m). Accuracy of the mean values was determined using 95% confidence interval. Verification of the hypotheses on the equality of mean values was carried out using Student's t-test for independent groups. Analyzing the data of testing of the basic group it is determined that in the group of children of the 7th grade the greatest increase was observed in the level of development of strength and flexibility. Comparative analysis of the results of the control and main groups made it possible to establish that in terms of strengths of the upper extremities, flexibility, endurance and dexterity, the students of the main group outstripped the control students. In terms of the level of development of speed in both groups a positive increase took place; however, these changes were of an unreliable nature. Thus, the proposed experimental method for developing the motor qualities of primary school students in physical education classes can be recognized as effective, as its introduction into practice led to positive changes at a reliable level. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject учні основної школи ua
dc.subject фізична підготовленість ua
dc.subject фізичні навантаження ua
dc.subject біологічний розвиток ua
dc.subject фізичні здібності ua
dc.subject physical education ua
dc.subject pupils of the basic school ua
dc.subject physical readiness ua
dc.subject physical activity ua
dc.subject biological development ua
dc.subject physical abilities ua
dc.subject.classification 796.015.62[373.5/612.655] -053.5 ua
dc.title Впровадження методики диференціації фізичних навантажень у фізичному вихованні учнів 7-х класів з урахуванням рівня біологічного розвитку ua
dc.title.alternative Introduction of methods of differentiation of physical activities in the physical education of pupils of the 7th grade, taking into account the level of biological development ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу