Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Історичний екскурс становлення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-масової роботи у період другої половини ХХ століття– початок ХХІ століття

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коновальська, Л. О.
dc.date.accessioned 2018-10-25T09:46:23Z
dc.date.available 2018-10-25T09:46:23Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Коновальська, Л. О. Історичний екскурс становлення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-масової роботи у період другої половини ХХ століття– початок ХХІ століття / Л. О. Коновальська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 5 (99). - С. 107-110. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21426
dc.description.abstract У статті висвітлено історичний екскурсстановленняпрофесійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-масової роботи у період другої половини ХХ століття – початокХХІ століття. Здійснено історико-педагогічний аналіз сучасної педагогічної і науково-методичної літературита інших джерел з проблеми професійної підготовки майбутнього учителя фізичної культури у закладах вищої освіти. Сучасні умови системи фізичного виховання в закладах середньої освіти, перехід на модульне вивчення різних видів спорту, згідно нової навчальної програми з фізичної культури розширює можливість фізичного вдосконалення школярів, їх різнобічної фізичної підготовки, дає можливість відбору учнями варіативних модулів. Тому, вчитель фізичної культури сучасної школи повинен мати необхідну професійну підготовку для реалізації цієї програми, а саме варіативної частини, в процесі професійної діяльності. Аналіз історичного досвіду і творче використання надбань минулого є і сьогодні актуальним для пошуків оновлення змісту, форм і методів підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. ua
dc.description.abstract The article highlights the historical excursion of the formation of professional training of future teachers of physical culture for sports and mass work during the second half of the twentieth century - the beginning of the XXI century. The historical and pedagogical analysis of modern pedagogical and scientific-methodical literature and other sources on the problem of professional training of the future teacher of physical culture in higher educational institutions is carried out. Modern conditions of the system of physical education in secondary education, the transition to a modular study of various sports, according to the new curriculum for physical education, expands the possibility of physical improvement of schoolchildren, their versatile physical training, makes it possible for pupils to select variational modules. There fore, the teacher of physical culture of the modern school should have the necessary professional training for the implementation of this program, namely, the variable part, in the process of professional activity. Analysis of historical experience and creative use of the achievements of the past is an actual update of the content, forms and methods of training future physical education teachers for professional activities. The analysis of the scientific resources proves that during thesecond half of the 20th century the Physical education hadra ther development character. Firstly, it was thein alienable and essential lpartofthe whole ducational processa tth einstitutions of the secondary education; secondly, the development of the physical education was supported, promoted and was sponsored bythestate; thirdly the great amount of the extracurricular institutions encouraged the youth to take physical exercises. Certain achieve ments of the experience ein organization of the training teachers of Physical culture for the sport-mass workat the in stitutions of the high education should be used and implemented for the research of modernization of the content, forms and methods of training future teachers of Physical culture for the professional activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject майбутні учителі фізичної культури ua
dc.subject спортивно-масова робота ua
dc.subject professional training ua
dc.subject future teachers of the Physical culture ua
dc.title Історичний екскурс становлення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-масової роботи у період другої половини ХХ століття– початок ХХІ століття ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу