Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості фізичної підготовленості та роботоздатності дітей молодшого шкільного віку з різним рівнем рухової активності

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сергієнко, В. П.
dc.date.accessioned 2018-10-17T12:44:20Z
dc.date.available 2018-10-17T12:44:20Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сергієнко, В. П. Особливості фізичної підготовленості та роботоздатності дітей молодшого шкільного віку з різним рівнем рухової активності / В. П. Сергієнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 6 (100). - С. 67-70. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21260
dc.description.abstract В статті представлено дані вивчення фізичної підготовленості та фізичної роботоздатності дітей молодшого шкільного віку, які мають різний рівень рухової активності. Виявлено, що діти з різним рівнем рухової активності мають значні відмінності у фізичній підготовленості. Вивчення фізичної підготовленості та фізичної роботоздатності обстежуваного контингенту школярів свідчить про те, що школярі, які систематично займаються у спортивних секціях, мають значно вищі показники рівня розвитку фізичних якостей (сили, бистроти, гнучкості, координаційних здібностей), у порівнянні зі школярами, які займаються фізичною культурою виключно в школі або ж окрім обов’язкових уроків фізичної культури самостійно виконують фізичні вправи. ua
dc.description.abstract The purpose of the article is to determine the features of physical preparedness and physical efficiency of primary school age pupils who have different levels of motor activity. The methods such as analysis and synthesis of scientific literature, pedagogical testing, pedagogical experiment, methods of mathematical statistics were used on the research. The level of development of physical qualities and, in general, physical preparedness, in pupils engaged in sports sections is qualitatively higher in comparison with schoolchildren, specially organized motor activity which includes physical education lessons and independent classes. Significant differences are observed when comparing the physical efficiency of primary school age pupils with different levels of motor activity. Schoolchildren who systematically engage in extracurricular motor activity have significantly higher physical efficiency compared to their peers who are engaged in physical exercise independently or exclusively attending physical education lessons. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject молодший шкільний вік ua
dc.subject фізична підготовленість ua
dc.subject фізична роботоздатність ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject рухова активність ua
dc.subject primary school age pupils ua
dc.subject physical preparedness ua
dc.subject physical efficiency ua
dc.subject physical education ua
dc.subject motor activity ua
dc.subject.classification 796.012.3 ua
dc.title Особливості фізичної підготовленості та роботоздатності дітей молодшого шкільного віку з різним рівнем рухової активності ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics